دستگاه ویدئو پروژکتور از جمله کاربردی ترین وسایلی است که بیشتر در محیط های آموزشی، کاربرد آن را می توان مشاهده نمود. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از اولین تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور، توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به ساخت مینی  ویدئو پروژکتور مدل T23 plus و ویدئو پروژکتور مدل T38 گردند. این دستگاه به دلیل ویژگی و مشخصات فنی منحصر به فرد خاص خود، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. بنابراین اگر در پی خرید ویدئو پروژکتور هستید، توصیه بر این داریم که توجه ویژه نسبت به مشخصات فنی دستگاه داشته باشید چون متناسب با موقعیت های مختلف، ممکن است نیاز به خرید ویدئو پروژکتور مدل T23 plus و ویدئو پروژکتور مدل T38 داشته باشید که دارای طول عمر لامپ متوسط باشد.

خرید ویدئو پروژکتور T23 plus برای مراکز آموزشی

در واقع این نوع دستگاه ویدئو پروژکتور به دلیل ابعاد کوچک و وزن اندکی که دارد، توانسته امکان جا به جایی پروژکتور را برای افراد تسهیل نماید. بدین ترتیب در موقعیت های مختلف، مراکز آموزشی، دانشگاه ها، سازمان ها، مؤسسات، شرکت ها، حسینیه ها، برگزار کنندگان همایش ها و ... می توانند از امکانات دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T23 plus بهره مند گردند. این دستگاه تجهیز به اکثر پورت های ورودی و خروجی رایج منجمله USB، HDMI، VGA، S-Video و همچنین قابلیت ایجاد ارتباط با امواج WiFi را بدون نیاز به کابل رابط فراهم می آورد. خرید ویدئو پروژکتور مدل T38  و مدل های دیگر را از سایت خریداری کنید.

بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که در پی تأمین دستگاه پروژکتور مناسب برای مجموعۀ خود هستید، خرید ویدئو پروژکتور مدل T23 plus را به شما پیشنهاد می دهیم. این دستگاه از نظر مشخصات تصویر و صفحه نمایشگر، در سطح قابل قبول و کیفیت بالا قرار گرفته می شود. ویدئو پروژکتور T23 plus دارای شدت روشنایی 2500 انسل لومن، وضوح تصویر با کیفیت عالی، سایز نمایشگر 30 الی 120 اینچ می باشد. در صورت نیاز به بررسی سایر مشخصات فنی این دستگاه می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()