ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه هایی است که کاربری خاص و منحصر به فردی دارد و افراد زیادی خواستار تهیۀ آن هستند. در اوایل به کارگیری دستگاه ویدئو پروژکتور، این دستگاه را می توانستید در ابعاد بزرگ و وزن زیاد تهیه نمائید و این مسئله جزء یکی از دغدغه های بزرگ برای افراد محسوب می شد چون امکان جا به جایی پروجکشن برای افراد کار دشواری بود. لیکن چند سال اخیر بر تعداد تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور افزوده شده است و هم اکنون در داخل کشور شاهد فروش ویدئو پروژکتور با برندهای ایرانی هستیم. بدین ترتیب امکان خرید ویدئو پروژکتور ارزان برای متقاضیان فراهم می باشد. نیزار کالا از جمله برندهای ویدئو پروژکتور ایرانی محسوب می گردد که امروزه می توانید در مرکز فروش نیزار کالا به صورت آنلاین خریداری نمائید.

بررسی میزان رزولوشن ویدئو پروژکتور

نکات ارزشمند متعددی در خصوص خرید ویدئو پروژکتور وجود دارد که شما می توانید متناسب با موقعیت مکانی که قصد استفاده از این دستگاه را دارید، بهترین انتخاب خود را انجام دهید. میزان رزولوشن تصویر یا همان وضوع نمایشگر از جمله پارامترهای مهم در انتخاب ویدئو پروژکتور به شمار می رود. عمدتاً رزولوشن دستگاه های پروژکتور تجاری به صورت XGA می باشد که بتوان در محیط های اداری و سازمان ها به منظور برگزاری کنفرانس ها و جلسات کاری از آن استفاده نمود.

این دسته از دستگاه های ویدئو پروژکتور جهت ایجاد فضای سینمای خانگی در منزل مورد استفاده قرار گرفته می شوند و قابلیت پخش تصویر با رزولوشن اچ دی و فول اچ دی را دارند. بدین ترتیب می توان از تماشای فیلم و سریال لذت برد. بنابراین توصیه بر این داریم که در زمان خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus  و سایر مدل ها از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، نگاه دقیق و موشکافانه بر روی مشخصات فنی و تصویری محصولات داشته باشید.

     فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 315
نمایش همه
علاقه مندی ها ()