نیزار کالا از برندهای معتبر ایرانی است که در زمینۀ طراحی و تولید ویدئو پروژکتور فعالیت می کنند. این مجموعۀ معتبر در لیست محصولات خود، موفق به تولید ویدئو پروژکتور مدل T48 با کیفیت پخش عالی گردند. در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T48 آشنا سازیم چون افراد زیادی طرفدار این دستگاه هستند، تا از مزایای آن برای نمایش داده های تصویری بهره گرفته شود. فروشگاه نیزار کالا توانسته اند به منظور ارتقاء سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، میزان کیفیت محصولات خود را بهبود ببخشند. در همین راستا، توانسته اند موفق به تولید ویدئو پروژکتور مدل T48 با کنتراست 1 به 18 هزار گردند. بدیهی است، سطح کیفیت تصاویر نمایشی نسبت به مدل های قدیمی تغییر کرده است.

خرید ویدئو پروژکتور T48 برای سالن همایش

ویدئو پروژکتور مدل T48 دارای شدت روشنایی 6 هزار انسل لومنز است و بدین ترتیب امکان پخش تصاویر در ابعاد متفاوت و استاندارد متناسب با مشخصات فنی دستگاه برای اپراتور دستگاه فراهم می باشد. سطح رزولوشن نمایشگر این نوع ویدئو پروژکتور 1920*1080 پیکسل است که می توانید تصاویر فول اچ دی را خریداری نمائید. این دستگاه تجهیز به پورت های HDMI، USB، S-VIDEO و AUDIO می باشد. علاوه بر آنکه امکان ارتباط بدون کابل، با استفاده از امواج WIFI را با دیگر دستگاه های دیجیتالی منبع منجمله لپ تاپ، گوشی هوشمند، تبلت، دوربین فیلمبرداری و غیره فراهم می نمایند.

جهت خرید  ویدئو پروژکتور T48 با قابلیت پرتابل می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر، بدون دغدغه می توانید، پس از رویت مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، بهترین دستگاه پروژکتور را با قیمت مناسب، همراه با گارانتی معتبر تهیه نمائید. قطعاً شرایط بهتری برای انتخاب ویدئو پروژکتور خانگی و یا شرکتی خواهید داشت.

    فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()