از گذشته تا کنون شاهد به کارگیری دستگاه پروژکتور در مراکز آموزشی، مؤسسات و سازمان های دولتی و خصوصی هستیم. در واقع هدف از خرید ویدئو پروژکتور، پخش داده های تصویری در ابعاد بزرگ به تعداد قابل توجهی مخاطب می باشد. بنابراین اگر جزء آن دسته از مراکزی هستید که به دنبال خرید  ویدئو پروژکتور  برای نمایش فیلم های آموزشی و یا سریال و بازی های گروهی هستید، بررسی مشخصات فنی این دستگاه را ملاک انتخاب خود قرار دهید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی ویدئو پروژکتور استاندارد می توانید به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید و با بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، بهترین انتخاب را داشته باشید.

فاکتورهای مؤثر در قیمت ویدئو پروژکتور

دستگاه های ویدئو پروژکتور دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند و به همین دلیل شاهد گسترش کاربرد این دستگاه در سراسر کشور هستیم. در همین راستا، در داخل کشور برخی از مراکز در زمینۀ تولید و فروش ویدئو پروژکتور فعالیت می کنند. این اتفاق، توانسته قیمت ویدئو پروژکتور را به حداقل برساند. در نتیجه تنوع مدل های پروژکتور در سطح بازار افزایش یافته است. بدین ترتیب متقاضیان خرید ویدئو پروژکتور، متناسب با متراژ محیط، میزان روشنایی اتاق و قیمت می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند. ویدئو پروژکتور مدل T22 plus یکی از پر طرفدارترین نمونه های این دستگاه است و  فروش ویدئو پروژکتور مدل T22 plus از طریق سایت نیزار کالا ارائه می شود. 

همواره بر این موضوع مهم تأکید داریم که بایستی مشخصات فنی دستگاه را بررسی نمائید چون قیمت ویدئو پروژکتور بر اساس قابلیت هایی که بدان تجهیز است، تعیین می گردد. بدین ترتیب راحت تر می توانید دستگاه مورد نظرتان را انتخاب نمائید. فاکتورهای مهمی که در انتخاب ویدئو پروژکتور حائز اهمیت هستند، عبارتند از ابعاد، وزن، میزان کنتراست و وضوح تصویر، شدت روشنایی، تعداد و نوع پورت ها، سایز نمایشگر، میزان طول عمر لامپ و نوع لنز می باشند. با این تفاسیر، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، پس از بررسی کلیۀ محصولات می توانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

      فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()