ویدئو پروژکتور مدل T38 از دیگر محصولات برند نیزار کالا به شمار می رود که می توانید با قابلیت های پیشرفته آن را خریداری نمائید. از مزایای این دستگاه پروژکتور می توان به کیفیت بالای تصویر، تجهیز بودن به سیستم عامل اندروید، رم 8 گیگابایتی و حافظۀ داخلی اشاره نمود. متناسب با نیازی که دارید، می توانید نسبت به انتخاب یک دستگاه پروژکتور اقدام نمائید. مهمترین مزیت این دستگاه، دریافت داده های تصویری، پردازش و سپس پخش آنها بر روی پرده نمایشگر می باشد.

در همین راستا مراکز آموزشی می توانند با خرید ویدئو پروژکتور مدل T38 ، تقابل مناسبی برای به اشتراک گذاری مطالب آموزشی فراهم آورید. فروشگاه نیزار کالا به عنوان تولید کننده و فروشنده دستگاه های پروژکتور در ایران فعالیت خود را آغاز نموده اند و توانسته اند در طول سال ها فعالیت حرفه ای، محصولات با کیفیتی را در دسترس عموم مشتریان فراهم می نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور T38 همراه با گارانتی معتبر

از ویژگی های ظاهری ویدئو پروژکتور T38 می توان به ابعاد 125*167*67 میلی متر و وزن تقریبی 0.66 کیلوگرم اشاره نمود. این دستگاه را می توان بر روی سقف، زمین و دیوار نصب نمود و متناسب با موقعیت های مختلف، به سهولت می توان از دستگاه های پروژکتور استفاده نمود. این دستگاه پروژکتور تجهیز به لنز  و لامپ LED است که قابلیت زوم کردن دارد. طول عمر لامپ این دستگاه حدود 30 هزار ساعت است و به همین دلیل مینی ویدئو پروژکتور مدل T38 می تواند گزینۀ مناسبی برای محیط های آموزشی و شرکت ها به شمار آید. ضمن آنکه امکان به کارگیری برای ایجاد سینمای خانگی توسط این دستگاه فراهم می باشد. بدین ترتیب متناسب با متراژ اتاق و میزان روشنایی محیط نسبت به خرید ویدئو پروژکتور مدل T38 تصمیم بگیرید. جهت سفارش اینترنتی ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()