امروزه تنوع تجهیزات دیجیتالی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند، افزایش یافته است. طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد چون عوامل متعددی در این زمینه وجود دارد که تولید کنندگان دستگاه های پروجکشن بایستی آن را مد نظر قرار دهند. در حال حاضر فروش ویدئو پروژکتور مدل T23 plus در دسته بندی دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور، از سوی فروشگاه نیزار کالا صورت می پذیرد. بدین ترتیب عموم افراد و صاحبان کسب و کار در حوزه های مختلف، در صورت تمایل به خرید دستگاه های پروژکتور، می توانند از مزایای ویدئو پروژکتور مدل T23 plus  بهره مند گردند. در ادامۀ مقالۀ این هفته، شما را بیشتر با مشخصات فنی این نوع دستگاه پروژکتور آشنا می سازیم.

مشخصات تصویری ویدئو پروژکتور T23 plus

ویدئو پروژکتور T23 plus دارای وزن تقریبی 1 کیلوگرم است که در ابعاد کوچک ساخته می شود. در طراحی و ساخت این دستگاه پروژکتور، از لنز و لامپ LED استفاده می شود که امکان زوم نمودن لنز فراهم می باشد و طول عمر لامپ این مدل ویدئو پروژکتور نیزار کالا، حدود 30 هزار ساعت در حالت معمولی و اکو می باشد. بنابراین خرید ویدئو پروژکتور مدل T23 plus می تواند گزینۀ مناسبی برای محیط های آموزشی و همچنین شرکت ها محسوب گردد. بدین ترتیب در چنین مجموعه هایی، به سهولت می توانید از قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T23 plus ، به عنوان یک دستگاه پخش کننده همچون تلویزیون از آن استفاده نمود.

نکات مهمی که بایستی در زمان خرید ویدئو پروژکتور مانند  خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 مورد توجه قرار گرفته شود، بررسی نوع پورت های ورودی و خروجی دستگاه، میزان وضوح تصویر و کنتراست، ابعاد پرده نمایشگر و میزان مصرف برق آن می باشد. جهت مشاهدۀ ویژگی های بیشتر از ویدئو پروژکتور مدل T23 plus می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

       فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()