ویدئو پروژکتور یکی از ضروری ترین دستگاه های الکترونیکی است که نقش بسزایی در پخش داده های تصویری دارد. ویدئو پروژکتور مدل T46 از جمله محصولات برند نیزار کالا محسوب می گردد که دارای قابلیت های پیشرفته تر نسبت به مدل های جدید می باشد. از ویژگی و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T46 می توان به ابعاد 100*195*228 میلی متر،  وزن تقریبی 1800 گرم و قابلیت نصب بر روی دیوار، سقف و زمین اشاره اشاره نمود. این دستگاه پروژکتور همچون سایر محصولات فروشگاه نیزار کالا، مجهز به لنز و لامپ LED با قابلیت زوم می باشد.

خرید ویدئو پروژکتور T46 برای ایجاد سینمای خانگی

هنگام خرید ویدئو پروژکتور T46 ، میزان طول عمر لامپ تقریبی 50 هزار ساعت را پشتیبانی می کند و مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته می شود. از فاکتورهای دیگری که در انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور تأثیرگذار می باشد، قابلیت هایی همچون شدت روشنایی، کنتراست، وضوح تصویر، سایز نمایشگر، نسبت تصویر، میزان رزولوشن صفحه نمایشگر و نوع پورت های ورودی و خروجی است.

ویدئو پروژکتور مدل T46 دارای شدت روشنایی 5 هزار انسل لومنز، کنتراست 1 به 12 هزار، وضوح تصویر 1920*1080، سایز نمایشگر 50 الی 200 اینچی و میزان رزولوشن بالای صفحه نمایشگر می باشند. این مدل دستگاه پروژکتور دارای باتری نمی باشد و میزان مصرف برق آن برابر با 120 وات است. از جمله پورت های ورودی و خروجی ویدئو پروژکتور مدل T46 می توان به HDMI، S-VIDEO، آدیو، USB و قابلیت ارتباط با امواج WIFI اشاره نمود. علاوه بر آنکه تجهیز به ورودی میکروفن و بلندگو می باشد. از اقلام همراه این دستگاه پروژکتور که هنگام خرید به شما تحویل داده می شوند، می توان به دوشاخه برق، ریموت کنترل، دفترچه راهنما و کابل AV اشاره نمود. جهت خرید آنلاین ویدئو پروژکتور مدل T46 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

ویدئو پروژکتور مدل T46 منطبق بر نسل جدید دستگاه های پروژکتور ساخته شده است. برخی از افراد تمایل به خرید این دستگاه پروژکتور را دارند چون تجهیز به قابلیت های پیشرفته تر است. ویدئو پروژکتور T46 دارای سیستم عامل نسخۀ 9 می باشد و بدین ترتیب عموم کاربران به سهولت می توانند تنظیمات قابلیت های دستگاه منجمله میزان رزولوشن تصویر نمایشگر، نسبت تصاویر، وضوح تصویر، خاموش و روشن کردن دستگاه و میزان صدا و روشنایی تصویر را انجام دهند. اگر به دنبال خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 هستید، می توانید به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید چون تولید کننده و فروشنده نسخه های پیشرفته از دستگاه های ویدئو پروژکتور می باشند.

خرید ویدئو پروژکتور T46 با قابلیت های پیشرفته

از مشخصات مرتبط به نوع لنز و لامپ ویدئو پروژکتور مدل T46 می توان به لنز و لامپ از نوع LED اشاره نمود. لازم به ذکر است که طول عمر لامپ های این دستگاه پروژکتور برابر با 50 هزار ساعت در حالت معمولی و ECO می باشد. میزان کنتراست ویدئو پروژکتور T46  برابر با 1 به 12000 می باشد. دارای 5000 انسل لومنز شدت روشنایی و همچنین نسبت تصویر 16:9 / 4:3 اسپکت ریتو است . این دستگاه دارای قابلیت پخش کلیۀ داده های صوتی، تصویری و همچنین داکیومنت می باشد.

سایز پرده نمایشگر ویدئو پروژکتور مدل T46 برابر با 50 الی 200 اینچ، فاصله تا پرده نمایش 1.5 الی 4.5 متری و همچنین میزان رزولوشن نمایشگر HD (1080*1920) پیکسل را پشتیبانی می کند و دارای قابلیت تصحیح زاویۀ تصویر به میزان 15 الی 40 درجه در جهات افقی و عمودی می باشد. فروش ویدئو پروژکتور مدل T46 با تمامی پورت های خروجی و ورودی منجمله HDMI، S-VIDEO، AUDIO، USB، WIFI، میکروفن و بلندگو صورت می پذیرد. میزان مصرف برق این دستگاه پروژکتور برابر با 120 وات و دارای باتری جداگانه نمی باشد و قابلیت شارژ با دو شاخ برق را دارد. جهت بررسی بیشتر مشخصیت فنی و خرید آنلاین ویدئو پروژکتور مدل T46 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 404
نمایش همه
علاقه مندی ها ()