اگر خواستار خرید دستگاه پروژکتور هستید، می توانید از قابلیت‌های ویدئو پروژکتور مدل T44  بهره مند گردید چون دارای سیستم عامل اندروید است. در نتیجه امکانات متعددی را در دسترس اپراتور و به نحوی کاربر دستگاه ویدئو پروژکتور قرار می دهد. هم اکنون متناسب با مصارف متفاوت منجمله پخش داده های تصویری برای مشاهده فیلم و سریال و همچنین بازی و سرگرمی می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 اقدام نمائید چون از قابلیت‌های پیشرفته برخوردار است. فروشگاه نیزار کالا بر روی طراحی، تولید و فروش دستگاه های پروژکتور متمرکز هستند. بدین ترتیب توانسته اند محصولات متنوعی را با امکانات متنوع در دسترس انتخاب عموم مشتریان قرار دهند.

مزایای ویدئو پروژکتور T44

از مزایای شاخص و مهم ویدئو پروژکتور مدل T44 می توان به قابلیت پخش تصاویر با رزولوشن بالا همچون HD و FULL HD اشاره نمود. از دیگر امکانات این دستگاه پیشرفته می توان به داشتن WIFI اشاره کرد چون امکان ارتباط بدون کابل با سایر تجهیزات منبع دیجیتال را فراهم می آورد. میزان کنتراست، نسبت تصویر، مقدار رزولوشن نمایشگر و شدت روشنایی در کنار ابعاد پرده نمایشگر و همچنین نوع لامپ و لنز موارد مهم و اساسی هستند که بایستی هنگام خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 مورد بررسی دقیق قرار دهید.

سپس متناسب با نیاز در مواقع متفاوت، می توانید بهترین ویدئو پروژکتور پیشرفته را با قابلیت های کاربردی خریداری نمائید. بدیهی است، هر چه قابلیت‌های دستگاه ویدئو پروژکتور بیشتر باشد، قیمت ویدئو پروژکتور بیشتر خواهد بود. بنابراین متناسب با مصارفی که دارید، می توانید از امکانات دستگاه ویدئو پروژکتور T44 برای پخش داده‌های تصویری در ابعاد بزرگ در محیط مدرسه، دانشگاه، مراکز مذهبی، اتاق‌های فکر، سالن‌های اجتماعات و برگزاری کنفرانس و همایش استفاده نمود. لذا جهت سفارش اینترنتی ویدئو پروژکتور T44 و مشاهده‌ی مدل‌‌های بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 

شاخص های متعددی در انتخاب دستگاه پروژکتور مؤثر است و این مسئله باعث گردیده تا چنین مقاله‌ای به منظور معرفی ویدئو پروژکتور مدل T44 گردآوری شود. در نتیجه بیشتر با قابلیت و امکانات این دستگاه پروژکتور پیشرفته آشنا خواهید شد. هدف کلی از خرید و بکارگیری دستگاه ویدئو پروژکتور، پخش فایل‌های تصویری و نمایش آنها در ابعاد بزرگ می باشد. در نتیجه متناسب با متراژ محیط مورد نظر و همچنین میزان روشنایی، می توانید با خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 از قابلیت‌های بروز و پیشرفته‌ی آن بهره مند گردید. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یک تولید کننده و فروشنده‌ی دستگاه‌های ویدئو پروژکتور شناخته می‌شود و توانسته‌اند مدل‌های متنوع از این دستگاه را تولید و در دسترس صنعت گران قرار دهند.

خرید آنلاین ویدئو پروژکتور T44

از مهمترین مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T44 می توان به شدت روشنایی تقریبی 5 هزار انسل لومنز، کنتراست 1 به 8 هزار با نسبت تصویر 16:9 / 4:3 اشاره کرد. لازم به ذکر است که میزان رزولوشن نمایشگر این مدل دستگاه پروژکتور به میزان 1920*1080 پیکسل می باشد و به نوعی قابلیت پخش داده های تصویری با کیفیت بالا همچون HD و فول اچ دی را دارد. در نتیجه بر حسب نیاز و موقعیت‌های گوناگون می توانید با خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 از قابلیت‌های پیشرفته‌ی آن برای نمایش تصاویر با کیفیت بهره گیرید.

از دیگر قابلیت‌های این مدل ویدئو پروژکتور می توان به داشتن پرده نمایشگر قابل تغییر سایز 50 الی 200 اینچ و همچنین رزولوشن بالای آن اشاره نمود. ویدئو پروژکتور مدل T44 دارای کلیۀ پورت دستگاه‌های منبع دیجیتالی پیشرفته منجمله HDMI، AUDIO، USB و در عین حال پورت خروجی S-Video می باشد. لازم به ذکر است که قابلیت ارتباط بدون کابل توسط WiFi توسط کاربر دستگاه فراهم می باشد. جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی این دستگاه پروژکتور و در نهایت خرید آنلاین آن می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()