در این پست با جزئیات بیشتر به معرفی ویدئو پروژکتور مدل T46  می پردازیم چون یکی از محصولات با کیفیت و در عین حال ارزان برند نیزار کالا محسوب می گردد. با استفاده از چنین دستگاه‌هایی می توان داده‌های تصویری را در ابعاد بزرگ به مخاطبان نشان داد. به همین علت است که همواره شاهد طراحی و ساخت دستگاه ویدئو پروژکتور در مدل‌های متنوع هستیم و با افزودن قابلیت‌های پیشرفته و بروز، سعی بر بهبود کیفیت تصویر در پرده نمایشگر و تسهیل نمودن کاربرد دستگاه خواهیم داشت. فروشگاه نیزار کالا چندین سال در حوزه‌ی طراحی و ساخت دستگاه‌های ویدئو پروژکتور پیشگام هستند و بدین ترتیب در لیست محصولات خود، امکان خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 را برای متقاضیان فراهم نموده‌اند.

مشخصات فنی و تصویری ویدئو پروژکتور T46

دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T46 از ابعاد 100*195*228 میلی‌متر و وزن تقریبی 1800 گرم برخوردار است. به دلیل داشتن ابعاد کوچک و وزن اندک، قابلیت جابجایی آسان را دارد. این نوع ویدئو پروژکتور دارای لامپ LED بوده و دارای طول عمر تقریبی 50 هزار ساعت در حالت عادی و ECO می باشد. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور مدل T46 دارای کنتراست 1 به 12 هزار است و از شدت روشنایی 5 هزار انسل لومنز پشتیبانی می کند.

در زمان خرید ویدئو پروژکتور T46 و هر مدل دیگری بایستی توجه کافی نسبت به مشخصات فنی آن داشته باشید. بدین وسیله بر حسب مدل دستگاه منبع می توانید به سهولت یکدیگر را متصل نمائید. اگر به دنبال استفاده از امکانات پیشرفته برای راه‌اندازی سیستم هستید، می توانید از قابلیت‌های این نوع پروژکتور بهره‌مند گردید. برای بررسی اجمالی مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T46 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و در نهایت همراه با گارانتی معتبر به صورت آنلاین محصول مورد نیاز خود را می توانید سفارش دهید.

ویدئو پروژکتور مدل T46 یکی از محصولات پیشرفتۀ برند نیزار کالا به شمار می رود و به دلیل پشتیبانی از سیستم عامل اندروید نسخه‌ی 9، امکان اتصال به دستگاه‌های منبع دیجیتال از طریق امواج WiFi فراهم می باشد و نیاز به ایجاد ارتباط کابلی نیست. بنابراین افرادی که خواستار خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 هستند، می توانند از قابلیت های این دستگاه برای پخش تصاویر در ابعاد بزرگ و کیفیت بالا استفاده نمایند. فروشگاه نیزار کالا با بهره گیری از فناوری پیشرفته توانسته‌اند دستگاه پروژکتور را در مدل‌های متنوع تولید و در دسترس عموم مشتریان قرار دهند.

معرفی پورت های ویدئو پروژکتور مدل T46

از جمله اتصالات پورت خروجی ویدئو پروژکتور مدل T46 می توان به S-Video، HDMI، AUDIO و همچنین پورت USB2 اشاره نمود. این در حالی است که دارای ورودی میکروفن و در عین حال اسپیکر می باشد. بدین وسیله متناسب با نیاز، در موقعیت‌های مختلف می توان از قابلیت‌های پیشرفته‌ی چنین دستگاهی برای ایجاد سینمای خانگی استفاده کرد. بنابراین متناسب با موقعیت و روشنایی محیط، می توانید از به سهولت با تنظیم نور روشنایی دستگاه، داده‌های تصویری را در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایشگر به بینندگان نشان داد.

از دیگر مشخصات فنی تصویری ویدئو پروژکتور می توان به شدت روشنایی 5000 انسل لومنز، نسبت تصویر 16:9/4:3، صفحه نمایشگر در ابعاد متغیر 50 الی 200 اینچ اشاره نمود. لازم به ذکر است که دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T46 تا پرده نمایشگر به میزان 1.5 الی 4.5 متر می باشد. میزان رزولوشن نمایشگر این دستگاه پروژکتور به مقدار 1080*1920 پیکسل می باشد. این دستگاه دارای قابلیت تصحیح زاویه تصویر 15 الی 40 درجه در راستای افقی و عمودی است. در حالت کلی، خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 برای محیط مدارس، دانشگاه‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌ها، سالن کنفرانس و همایش، منزل و ... می تواند گزینۀ مناسب و مقرون به صرفه محسوب گردد. هم اکنون جهت خرید آنلاین و مشاهدۀ قیمت ویدئو پروژکتور T46 و سایر مدل‌های موجود می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()