ویدئو پروژکتور جیبی از جمله دستگاه های دیجیتالی است که در زمینۀ نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ، مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ویدئو پروژکتور با نام های دیگری چون دیتا پروژکتور و پروجکشن نیز معرفی می شوند. فناوری این دستگاه به نحوی است که پس از پردازش تصاویر، انعکاس آنها را از طریق لنز و لامپ ال ای دی به صورت بزرگنمایی شده بر روی پرده نمایش به مخاطبان نشان می دهد. کاربرد این دستگاه های بسیار توسعه یافته است و می توانید در مکان های مختلفی، این دستگاه ها را مشاهده نمائید که به کار گرفته می شوند. در حال حاضر با خرید مینی ویدئو پروژکتور جیبی به راحتی می توانید این دستگاه را حمل نمائید و در موقعیت های مختلفی از مزایای این دستگاه استفاده نمائید. در طراحی این دستگاه هر چه لامپ و لنز با کیفیت بالاتری استفاده شود، به مراتب تصاویر را با وضوح بالا نمایش می دهد. همچنین توجه به میزان فاصلۀ میان دستگاه و پرده نمایش نیز بر روی کیفیت روزولوشن تصاویر تأثیرگذار خواهد بود. برای خرید انواع ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه نمایید.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی

خرید ویدئو پروژکتور جیبی علاقه مندان زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است و در داخل کشور نیز متقاضیان زیادی دارد. با توجه به ارتقاء امکاناتی که این دستگاه ها به آن ها مجهز می باشد باعث افزایش خرید این دستگاه در مراکز آموزشی و محیط های همایشی شده است. با استفاده از این دستگاه ها، می توان مباحث آموزشی را به صورت تصویری به مخاطبان بیان کرد که در نتیجۀ آن، کیفیت آموزش را بیش از پیش بهبود بخشید. بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزشی موجب می شود که سطح کیفیت آموزش بهتر از گذشته شود. به همین منظور درحال حاضر اکثر دانشگاه ها، آموزشگاه ها، شرکت ها و همچنین سالن های کنفرانس به دستگاه ویدئو پروژکتور مجهز می باشند تا حضار دید کاملی از مباحث داشته باشند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی پرتابل

فروش ویدئو پروژکتور جیبی پرتابل به شخص اجازه می دهد که این دستگاه را همراه خود داشته باشند، تا بتوانند از مزایای آن در زمینۀ تدریس استفاده نمایند. استفاده از این دستگاه ها، به راحتی می توان تصاویر را در ابعاد بزرگ برای بینندگان نشان داد. این دستگاه ها با در اختیار داشتن انواع پورت، امکان اتصال به دستگاه های دیجیتال چون کامپیوتر، دوربین های فیلمبرداری، کنسول های بازی، انواع گیرندهای دیجیتال و حافظه های جانبی را به سادگی فراهم می کند.

خرید آنلاین ویدئو پروژکتور جیبی

خرید آنلاین ویدئو پروژکتور جیبی برای تمام اقشار جامعه فراهم می باشد. با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی امکان خرید اینترنتی این دستگاه ها نیز برای مشتریان فراهم شده است. در نتیجه با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی نیزا کالا، قادر به خرید با کیفیت ترین ویدئو پروژکتور جیبی نیزا کالا می باشید. استفاده از این امکانات، به شما کمک می کند تا مناسب ترین دستگاه را پس از بررسی کامل مشخصات فنی، با قیمت ارزان خریداری نمائید. امروزه متقاضیان این دستگاه نسبت به مدل های قدیمی افزایش یافته است و می توان کاربرد آنها را در مراکز آموزشی مشاهده نمود. برای خرید ویدئو پروژکتور از طریق لین اقدام نمایید.

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی سیستم عامل اندرویدی

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی سیستم عامل اندرویدی به جدیدترین نسخۀ نرم افزار مجهز می باشند که امکان تنظیمات دستگاه را نسبت به گذشته راحت تر نموده است. در واقع کار کردن با سیستم عامل اندروید بسیار ساده می باشد. با توجه به اینکه کار کردن با نرم افزار اندروید راحت است، در طراحی دستگاه های ویدئو پروژکتور نیز از این سیستم عامل استفاده شده است.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا با افتخار در زمینۀ تولید انواع ویدئو پروژکتور جیبی نیزا کالا فعالیت دارد و امکان خرید اینترنتی مدل های مختلف این دستگاه را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()