مزایای استفاده از چرخ گوشت امگا:

چرخ گوشت امگا دارای چه مزایایی می باشد؟

چرخ گوشت امگا یکی از ابزارها و دستگاه‌ هایی است که در اماکن مختلفی استفاده می شود. از این دستگاه ها برای چرخ کردن گوشت استفاده می کنند. در زندگی روزمره و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همچنین روی کار آمدن دستگاه هایی که سرعت کاری افراد را بالاتر خواهد برد، چرخ ‌گوشت نیز از ابزارهایی است که می ‌تواند در این امر کمک شایانی به افراد و در صنایع مختلف داشته باشد. با توجه به این امر کارخانه‌ های مختلفی در سطح دنیا به تولید این دستگاه می پردازند. یکی از این دستگاه ها چرخ گوشت امگا می باشد که در کشور ایتالیا تولید شده و به علت بالا بودن میزان خریداران در سراسر دنیا نمایندگی هایی برای فروش این دستگاه وجود دارد. شرکت امگا برای تولید محصولات خود از مرغوب ترین و بهترین قطعات استفاده خواهد کرد. به همین علت چرخ گوشت امگا دارای مزایایی می باشد که استفاده از آن ها را نسبت به دستگاه های دیگر پیشرو قرار خواهد داد. اولین مزیتی که می ‌توان به آن اشاره کرد انواع این دستگاه ها می باشد که می توان برای هر مشاغلی و استفاده های گوناگون از انواع آن ها استفاده نمود. همچنین می توان گفت جنس بدنه این چرخ گوشت ها از آلومینیوم و یا استیل ساخته شده است و میزان کارایی این چرخ گوشت ها را در صنایع مختلف به درجه بالایی رسانده است. از مزیت های استفاده از این چرخ گوشت ها نگه داشتن گوشت در بهترین شرایط ممکن می باشد. نحوه ساختاری این دستگاه به گونه ای است که رطوبتی در داخل دستگاه باقی نمانده و می تواند رشد باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها را به پایین ترین حد ممکن برساند و به همین دلیل گوشت مورد نظر کاملاً کیفیت خود را حفظ خواهد کرد. با توجه به کیفیت بسیار بالایی که این دستگاه ها دارند، می ‌توان از درجه کیفی آن ها اطمینان داشته و نسبت به صرفه جویی در هزینه و انرژی اطمینان خاطر داشت.

دیگر مزایای استفاده از چرخ گوشت امگا:

از ویژگی هایی که می توان برای این دستگاه به نام برد، استفاده از فن و سیستم تهویه هوا در داخل این چرخ گوشت ها می باشد، که باعث شده است تا بتوان از آن ها در مدت زمان بیشتری استفاده کرده به صورتی که دمای دستگاه بالا نخواهد رفت. قطعات به کار رفته در چرخ گوشت امگا دارای جنس استیل خالص می باشد که در آن ها هیچ گونه زنگ زدگی و خوردگی وجود نداشته و این گونه به گوشت نیز آسیبی نخواهد رسید. از مزیت های دیگری که می توان برای آن ها نام برد صدای بسیار پایین و آلودگی صوتی کم آن ها می باشد که به علت حرکت کاملاً نرم قطعات و بخصوص تیغه ها در دستگاه است. برای خرید چرخ گوشت به سایت تراز ایران مراجعه کنید. 

تیغه های به کار رفته در این دستگاه به گونه ای متفاوت نسبت به چرخ گوشت های دیگر خواهد چرخید و همین امر باعث می ‌شود تولید صدا در آن ها به میزان بسیار قابل توجهی نسبت به گونه های دیگر کاهش یافته است. علت حرکت های نرمی که تیغه های چرخ گوشت های امگا دارند این است که این تیغه ها هنگام حرکت از محفظه هایی که در آن ها روغن وجود دارد عبور کرده و به همین دلیل چرخش آن ها همیشه از نرمی ویژه ‌ای برخوردار است. همچنین باید گفت که تیغه‌ های چرخ گوشت امگا تیغه‌ ها قابلیت چرخیدن به صورت معکوس را داشته و این قابلیت می تواند گوشت هایی را که به دلیل بافت سفت و یا حجم بالا در داخل گردن چرخ گوشت گیر کرده است به بالا بفرستند و با فشردن دکمه استارت دستگاه می توان دوباره این قطعه های مسدود کننده دستگاه را چرخ نمود. برای خرید چرخ گوشت های امگا می توان به مرکز معتبر و نمایندگی های این دستگاه مراجعه نمود و هم چنین مراکزی که به صورت اینترنتی به فروش آن ها می پردازند چرخ گوشت های امگا را به خریداران عرضه خواهند کرد. 

مرکز تراز ایران

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1000
نمایش همه
علاقه مندی ها ()