ویدئو پروژکتور جیبی از جمله دستگاه های دیجیتالی است که مدت زمان زیادی از اختراع این دستگاه در سطح جهان می گذرد. لذا با گذشت زمان توانسته اند، بر تنوع مدل های این دستگاه بیفزایند. فروش ویدئو پروژکتور جیبی حاصل پیشرفت فناوری و تکنولوژی دیجیتالی است. کاربرد اصلی دستگاه پروژکتور برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ است. در واقع اجزای اصلی تشکیل دهندۀ دستگاه های پروجکشن، لامپ و لنز است، که نوع آنها می تواند نقش مستقیم بر روی وضوح تصویر، شدت روشنایی و نسبت تصاویر داشته باشد. در ادامۀ مقاله بیشتر به اهمیت خرید ویدئو پروژکتور جیبی می پردازیم. پس از نگاهی اجمالی بر مشخصات کلی  ویدئو پروژکتور جیبی ، مناسب ترین مدل پروژکتور را با قیمت مناسب خریداری کنید.

فروشگاه نیزار کالا، یکی از اولین پیشگامان در حوزۀ طراحی و ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور در کشور است. این مجموعه با گسترش کاربرد این دستگاه در سرتاسر جهان، تلاش نموده تا بتواند ابعاد و وزن دستگاه را کاهش دهد، تا راحت تر بتوانند آن را جابجا کنند.

ویژگی های مهم ویدئو پروژکتور جیبی

ابعاد کوچک و وزن سبک از ویژگی های مهم انواع ویدئو پروژکتور جیبی محسوب می شود. در ادامه بیشتر به مشخصات فنی دستگاه های پروژکتور می پردازیم، تا راحت تر بتوانید مناسب ترین مدل پروژکتور را با قیمت مناسب و وضوع تصویر عالی خریداری کنید.

هنگام خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی، توجه به امکانات و مشخصات فنی دستگاه ضروت دارد. در نظر گرفتن ابعاد فضای اتاق و فاصلۀ محل قرارگیری دستگاه از پردۀ نمایشگر، نوع دستگاه دیجیتالی که قصد اتصال آن را به دستگاه دارید و تاریک نمودن فضای اتاق از موارد مهم، در انتخاب دستگاه دیتا پروژکتور می باشد.

نوع لامپ، نوع لنز، قابلیت زوم کردن، سطح وضوح تصویر، میزان کنتراست، میزان شدت روشنایی بر حسب انسل لومنس، نسبت تصویر، قابلیت پخش مستقیم، تصحیح زاویۀ تصویر، نوع اتصالات و پورت های داخلی و خارجی از جمله موارد مهمی هستند که متناسب با مدل های مختلف دستگاه پروژکتور، دارای یک سری مشخصات ثابت و متغیر می باشند. اگر جزء افرادی هستید که طی روز، چندین مرتبه در مکان های مختلف از دستگاه پروژکتور استفاده می کنید، می توانید با خرید ویدئو پروژکتور جیبی نیاز خود را مرتفع سازید. چرا که در ابعاد کوچکتر طراحی و ساخته شده اند و امکان جابجایی مدل های جدید دستگاه پروژکتور راحت تر از نسخه های قدیمی می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز تولیدکنندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در سطح کشور است. بنابراین افرادی که قصد خرید ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان و راندمان کاری بالا دارند، می توانند از مزایای محصولات داخلی استفاده نمایند.

عوامل اصلی تعیین قیمت دستگاه ویدئو پروژکتور

قیمت خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار اندروید به طول عمر لامپ، مشخصات فنی و رزولوشن تصویر دستگاه بستگی دارد. امروزه بیش از گذشته متقاضی خرید ویدئو پروژکتور پرتابل هستند چون جابجایی آن ساده تر بوده و با کیف می توان جابجا نمود. نسل جدید دستگاه های پروژکتور دیجیتالی، ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار است که قابلیت اتصال بی سیم را برای دستگاه پرژکتور با دیگر دستگاه های دیجیتالی (باید دارای قابلیت WiFi باشند) میسر می سازد. 

استفاده از جدیدترین امکانات، باعث افزایش رفاه زندگی و همچنین بهینه سازی در زمان و هزینه می شود. به عبارتی طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل، به منظور سهولت در حمل و نقل دستگاه صورت گرفته است. علاوه بر آنکه با استفاده از تجهیزات پیشرفته، بر قابلیت های دستگاه نیز می افزایند.

در نتیجه فروشگاه نیزار کالا، توانسته موفق به طراحی و ساخت انواع دستگاه مینی ویدئو پروژکتور وای فای داری قابل حمل با نازل ترین قیمت نسبت به برندهای خارجی گردد.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()