اطلاعاتی در مورد لیبل پرینتر:

اگر قصد دارید در مورد دستگاه لیبل پرینتر اطلاعاتی به دست بیاورید توصیه می کنیم این مقاله را بخوانید. لیبل پرینتر یکی از دستگاه‌ هایی است که در فروشگاه ‌های کوچک و بزرگ و همچنین کارخانه ها و مراکز تولیدی محصولات مختلف وجود دارد. این دستگاه همان طور که از نام آن مشخص است لیبل یا کاغذ هایی که دارای برچسب هستند را با چاپ بارکدی روی آن ها تولید خواهد کرد. البته برای تولید چنین بارکد ها و اطلاعاتی روی لیبل ها، به مواد خامی نیاز است که در دستگاه‌ های مختلف متفاوت می باشد. ولی به طور کلی رول لیبل و رول ریبون از مواد خام مورد نیاز می باشد. به طور کلی دستگاه لیبل پرینتر از نظر ساختار و نحوه قرار گیری در مشاغل مختلف به دو نوع صنعتی و لیبل پرینتر رومیزی تقسیم خواهد شد که هر کدام از آن ها برای مشاغل مختلف مناسب هستند. اگر بخواهیم دستگاه پرینتر لیبل زن را از نظر نحوه عملکرد و چگونگی چاپ روی لیبل ها را بررسی کنیم، باید بگوییم این دستگاه ها یا به صورت انتقال حرارتی و یا به صورت حرارت مستقیم به چاپ کردن اطلاعات روی لیبل ها می پردازند. 

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که لیبل چیست؟ همان طور که گفته شد لیبل ها کاغذ هایی هستند که از یک سمت مشخصات و یا نوشته هایی داشته و از سمت دیگر دارای برچسب می باشند و به جایی متصل خواهند شد. این کاغذ ها درون دستگاه قرار می ‌گیرند و جزء ماده خام دستگاه های پرینتر لیبل زن می باشند. دستگاه پرینتر لیبل زن مشخصات کلی یک محصول مثلاً قیمت و یا بارکد این محصولات را روی این لیبل ها چاپ نموده و می ‌توان با متصل کردن لیبل روی محصولات، اطلاعات مختصر محصول را از روی این لیبل ها خواند. که این کار بیشتر برای کارکنان و یا خریدارانی که به فروشگاه ها مراجعه می نمایند بسیار سودمند بوده و به راحتی می توان توسط این لیبل ها و بدون پرسش از کارکنان یک مجموعه به اطلاعات محصولات مختلف دسترسی پیدا کرد.

انواع دستگاه لیبل پرینتر از نظر قرارگیری در محیط های مختلف:

همان طور که گفته شد دستگاه پرینتر لیبل زن می تواند مشخصات یک محصول را روی لیبل هایی که دارای برچسب هستند چاپ کند و این لیبل ها نیز روی محصولات مختلفی می ‌چسبند و اطلاعات یک محصول را به نمایش خواهند گذاشت. این دستگاه برای مشاغل کوچک مانند کارگاه هایی که روزانه محصولات متوسط و یا کمی را تولید می کنند مناسب است و همچنین برای کارخانه‌ های بسیار بزرگ و یا کارگاه های بسیار بزرگی که روزانه تعداد بسیار بالایی از محصولات را تولید می‌ کنند مناسب خواهد بود. ولی نکته مهم این است که دستگاه هایی که در هر دو مورد گفته شده به کار برده می شود دارای تفاوت هایی است. مسلماً دستگاهی که در مراکز بزرگ تولید محصولات به کار برده می شود باید دارای قدرت بسیار بالاتری باشد تا بتواند روزانه تعداد بسیار زیادی لیبل را طراحی نماید. ولی برای محیط های کوچک و یا مراکز تولیدی کوچک، دستگاه‌ هایی توسط شرکت های مختلف تولید کننده دستگاه های صنعتی تولید شده است. این دستگاه های کوچکی که طراحی شدند ساختار معمولی تری داشته و می توان از آن ها به صورت روزانه و در تیراژ پایینی استفاده نمود. برای خرید فیش پرینتر به سایت مراجعه کنید. 

نام دستگاهی که در مراکز بزرگ استفاده می‌ شود لیبل پرینتر و یا پرینتر لیبل زن صنعتی است و نام دستگاه هایی که در مراکز کوچکتر و یا کارگاه های کوچک و همچنین فروشگاه های فروش محصولات مختلف استفاده می شود، پرینتر لیبل زن رومیزی می ‌باشد که تقریباً دستگاه کوچکی است. البته ویژگی مثبت پرینتر لیبل زن رومیزی این است که از این دستگاه می ‌توان حتی در فروشگاه ها و مراکز بزرگ نیز استفاده نمود ولی به شرط این که از برند معتبری این دستگاه را تهیه کرده تا بتواند به خوبی به فعالیت بپردازد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()