بررسی انواع آب میوه گیری در تجهیزات کو:

 در این مقاله سعی داریم به معرفی انواع آب میوه گیری در تجهیزات کو بپردازیم. استفاده از انواع دستگاه آب میوه گیر در زندگی روزمره عموم مردم به یکی از نیازهای ضروری تبدیل شده است. به طوری که بسیاری از خانواده ها علاقه مند به خرید این دستگاه برای خود می باشند. همچنین امروزه مراکز صنعتی نیز با خرید انواع دستگاه آب میوه گیری اقدام به تولید آب میوه های بسته ‌بندی شده در طعم های مختلف کردند. در ادامه سعی داریم به بررسی چند مدل دستگاه آب میوه گیری تولید شده در برند ایرانی هلال بپردازیم:

آب میوه گیری  صنعتی هلال:  این مدل دستگاه آب میوه گیری یکی از تولیدات برتر برند هلال میباشد که طی چند سال اخیر وارد بازار شده است. این مدل دستگاه آب میوه گیر این قابلیت را دارد که در طول یک ساعت ۵۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم میوه را به طور کامل آب گیری نماید. یکی از ویژگی ‌های برتر این مدل دستگاه آبمیوه گیری صنعتی تیغه دو رج آن می باشد. این تیغه سبب می شود که در زمان آبمیوه گیری چرخش برای خرد کردن آبمیوه دو برابر شود. موتور این مدل دستگاه آب میوه گیری صنعتی کاملا ایرانی بوده و بدنه آن از جنس آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده است. این دستگاه آب میوه گیر به دلیل حجم کمی که اشغال می کند و به صورت رومیزی استفاده می ‌شود برای آبمیوه فروشی ها، کافه ها و هتل ها مورد استفاده واقع می گردد.

آب هویج گیری هلال: این مدل دستگاه آب میوه گیری عموماً برای گرفتن آب هویج تولید شده است. موتور این مدل دستگاه آب میوه گیری کاملاً ایرانی است ظرفیت ورودی این مدل دستگاه آب میوه گیر چیزی حدود ۵۰ تا ۱۰۰ کیلو گرم هویج در طول یک ساعت می باشد. عموما از این مدل دستگاه آبمیوه گیری در باشگاه ها، کافه ها، آب میوه فروشی ها، استفاده می شود. جنس بدنه این مدل دستگاه آب میوه گیری از استیل ضد زنگ می باشد.

بررسی خرید آب میوه گیری رومیزی در تجهیزات کو:

 در این مقاله سعی داریم به بررسی خرید آب میوه گیری رومیزی از تجهیزات کو بپردازیم. اصولاً بسیاری از مشاغل با توجه به محیط کار خود نیازمند استفاده از انواع آب میوه گیری های رومیزی برای خدمت رسانی به مشتریان خود هستند. از این مدل دستگاه های رومیزی عموماً در منازل، کافه ها، هتل ها، رستوران ها و.... استفاده می‌شود. در ادامه سعی داریم به معرفی دو مدل دستگاه آبمیوه گیری رومیزی از دو برند مختلف بپردازیم و ویژگی ها و معایب هر کدام را به اختصار توضیح دهیم:

دستگاه آب میوه گیری رومیزی الکتروکار: این دستگاه آبمیوه گیری دارای ۲۸۰۰ سرعت چرخش تیغه ها در یک دقیقه می باشد و عموما با استفاده از این دستگاه می توان در طول یک ساعت ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم میوه را آبگیری نمود. منبع انرژی این دستگاه از طریق برق شهری تامین می شود. این دستگاه آب میوه گیری جزوه دستگاه های نیمه صنعتی محسوب می‌شود که برای عصاره گیری و آب میوه گیری بسیاری از میوه ها قابلیت استفاده دارد. عموما از این دستگاه در هتل ها، رستوران ها، کافه ها و بستنی فروشی ها استفاده می شود. این دستگاه آبمیوه گیری دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشد. جنس بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ بوده و دارای زیبایی ظاهری چشمگیری می باشد. برای خرید آب میوه گیری صنعتی به سایت مراجعه کنید.

برای خرید آب میوه گیری باید به دنبال بهترین برند تولیدی آن باشید تا بتوانید سال های سال از آن برای گرفتن آب میوه های متنوع استفاده کنید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()