شما می توانید به طور کلی دستگاه آسیاب را به سه دسته ی خانگی، صنعتی، نیمه صنعتی و غیره مشاهده کنید. با توجه به این که هر کدام چه نامی دارند. در مکان های مختلف به کار می روند. در واقع دستگاه آسیاب یکی از آن دستگاه های کاربردی می باشد که در صنعت آشپزی بسیار مورد اهمیت است. اگر این دستگاه نبود چاشنی ها پودر نمی ‌شدند و طعم آن ها را شما در غذا ها نمی توانستید احساس کنید. این دستگاه آسیاب است که دانه های ادویه و چوب های ادویه را خرد و پودر می کند تا طعم بهتری به غذا بدهند. از طرف دیگر برخی از غلات ها نظیر: گندم، جو، ذرت و غیره با استفاده از دستگاه آسیاب پودر شده و به آرد تبدیل می شوند. سپس آن ها تبدیل به خمیر خواهند شد. خمیر ها جزو پر مصرف ترین مواد غذایی هستند که هر انسان روزانه از آن استفاده می کند. البته تنها مصرف آرد برای تولید خمیر نیست چرا که ما می‌ توانیم از آن ها در بسیاری از غذا های مختلف استفاده نماییم. با توجه به توضیحاتی که داده شد دستگاه آسیاب یک دستگاه بسیار مهم و کاربردی است که در انواعی از مشاغل نقش مهمی را ایفا می کند. شما می توانید برترین دستگاه آسیاب را از فروشگاه تجهیزات کو خریداری کنید. فروشگاه تجهیزات کو یکی از بهترین فروشگاه هایی می باشد که در زمینه ی فروش انواعی از محصولات صنعتی فعالیت دارد. این فروشگاه دارای کارشناسان فروشی می باشد که شما می توانید با آن ها تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را از آن ها بگیرید. این کارشناسان دلسوز به شما کمک می کنند تا مناسب ترین نوع دستگاه آسیاب را انتخاب کنید و بعد از خرید آن دچار پشیمانی و مشکل نشوید. از این رو فروشگاه تجهیزات کو بهترین انتخاب است.

اهمیت دستگاه آسیاب:

 دستگاه آسیاب تنها برای خرد کردن و پودر کردن ادویه ها و دانه های سخت به کار نمی رود، ما می توانیم از آن برای خرد کردن دانه های روغنی مثل دانه های آجیل نظیر: بادام زمینی، بادام درختی، بادام هندی، پسته، گردو و غیر استفاده کنیم. برخی از غذا های ایرانی نیاز به دانه های آجیلی خرد شده دارند. این دانه ها مغذی می باشند. در واقع مهم ترین بخش غذای هر کودک را دانه های آجیل به صورت خرد شده تشکیل می دهند. از این رو مادران خانواده باید در خانه ی خود، یک دستگاه آسیاب داشته باشند. از جمله مهم ترین غذایی که توسط این دستگاه درست خواهد شد و برای کودکان مفید می باشد،  حریره بادام است. خرید دستگاه آسیاب رومیزی را با قیمت ارزان انجام دهید. 

 در کافی شاپ ها نیز از دستگاه آسیاب استفاده می کنند چرا که آن ها به تولید انواعی از معجون ها می پردازند. برای معجون ها شما نیاز دارید که از پودر آسیاب شده پسته، بادام ،گردو و غیره استفاده کنید. هم چنین دستگاه های آسیابی وجود دارند که در راستای خرد کردن قهوه به کار می روند. همان طور که می دانید قهوه ها به صورت پودر های آماده نیستند. چرا که آن ها دانه های بسیار سفت و سختی می باشند که در ابتدا به صورت سبز رنگ می باشند. زمانی که آن ها را در حالت خام و به رنگ سبز آسیاب می کنند، قهوه سبز خواهند بود. قهوه سبز برای لاغری افراد بسیار حائز اهمیت است. زمانی که این دانه های سبز را حرارت می دهند به رنگ قهوه ‌ای در می آیند و سپس آن را خرد می کنند. این خرد‌ کردن باعث می ‌شود تا قهوه های امروزی به دست آیند. با این توضیحات در می یابید که دستگاه آسیاب مورد استفاده برای مشاغل بسیار گسترده است. چراکه بسیار کاربردی بوده و دارای قیمت چندان زیادی نیست.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 682
نمایش همه
علاقه مندی ها ()