فروش انواع ترازوی پند در فروشگاه اسکیل:

ترازوی پند معروف ترین ترازوی ایران می باشد، در واقع در کنار ترازوی پند به راحتی می توان گفت که این ترازو نیز از کیفیتی مشابه آن برخوردار است.

البته همیشه رقابت بین این دو کمپانی تنگاتنگ بوده است و به همین دلیل هر دو از بهترین قطعات و به روزترین امکانات برای ترازوی مورد نظر خود استفاده می کنند.

تنوع ترازوها در برند پند بسیار زیاد می باشد، حتی به جرأت می‌توان گفت که شاید بیش از ۳۰۰ مدل ترازو تولید کرده است.

مطمئناً ترازو زمان زیادی است که جزو جدایی ناپذیر زندگی ما انسان‌ها شده است، خصوصاً در کسب و کار و معامله های مختلف بازاری به هیچ عنوان نمی توان بدون ترازو کارکرد. مطمئناً ترازوهای پند امروزه فقط کار توزین کردن را انجام نمی‌دهند بلکه می توانند لیبل چاپ کنند و یا فاکتور نیز صادر کنند، حتی همزمان می توان آنها را به رایانه شخصی و گوشی موبایل متصل کرد. برخی از ترازوهای پند می‌توانند به دستگاه‌هایی مانند کارتخوان، صندوق فروشگاهی و بارکد خوان به راحتی متصل شوند و حتی میتوانند به اینترنت نیز متصل شوند.

بنابراین امروزه ترازو قطعا در جهت وزن کردن اشیا و یا محصولات مختلف کاربرد ندارد و تقریبا می توان گفت کاربرد های آن بی حد و حصر شده است.

ترازو های پند به راحتی می تواند در تمامی این مسائل خریدار خود را ساپورت کند زیرا این قابلیت ها در ترازو پند تعبیه شده است.

انواع ترازوی پند با کاربرد فروشگاهی:

یکی دیگر از انواع ترازو های تولیدی کمپانی پند  ترازوهای فروشگاهی می باشد، این ترازوها در مدل های مختلف تولید می شود. این مدل ها عبارت است از:

ترازوی پند علمک دار

ترازوی پند بدون علمک

ترازوی پند پرینتردار

ترازوی پند بدون پرینتر.

یکی از فروشگاه هایی که به صورت ویژه تمامی محصولات شرکت پند را دارا میباشد، مرکز خرید اسکیل است.

فروشگاه اسکیل تمامی ترازوهای پند را به صورت اورجینال در اختیار خریداران می گذارد.

معرفی ترازوی پند و فروشگاه اسکیل:

ترازوی پند یکی از شناخته شده ترین ترازوهای موجود در ایران است البته لازم به ذکر است که تنوع این محصول بیش از ۳۰۰ مدل است و این برای یک ترازو حیرت انگیز می باشد. یکی از اصلی ترین ابزار آلات موجود که اهمیت ویژه ای در زندگی امروزی ما انسان ها دارد ترازو می باشد. البته از دیرباز ترازو نقش مهمی در زندگی انسان های گذشته داشته است، اما امروزه به معنا و مفهوم واقعی بدون ترازو نمی‌توان در مکان های مربوطه و مشاغل مختلف هیچ کاری انجام داد.

ترازو ها چند دسته هستند برخی از آن ها مکانیکی هستند، برخی دیگر به صورت آنالوگ یا عقربه ای ساخته می شوند و گروهی از آن که محبوبیت بسیار بیشتری دارند ترازوهای دیجیتالی می باشند. هر کدام از انواع ترازو ها کاربرد و مصارف خاص خود را دارد، مثلاً در مکان هایی از ترازوی دیجیتالی نمی‌توان استفاده کرد و باید از  ترازو  های مکانیکی استفاده کرد. مکانهایی که گرد و غبار زیاد است‌ ترازوهای دیجیتالی نمی‌توانند دوام آنچنانی داشته باشند، مثل کارخانه های تولید گچ و سیمان.

فروشگاه اسکیل؛ عرضه کننده انواع ترازوی پند:

ترازوی پند امروزه توانسته است در این عرصه گام‌های بزرگی بردارد و ترازوهای خود را مجهز به تکنولوژی های روز دنیا کند، ترازوی پند به لحاظ کاربردی در گروه های صنعتی، فروشگاهی، خانگی، آزمایشگاهی و آشپزخانه‌ای تولید می شوند. لازم به ذکر است که ترازوی پند قابلیت ها و آپشن های متعددی را دارا می باشد و صرفاً از آن فقط برای وزن کردن استفاده نمی شود. به عنوان مثال ترازوی پند در کنار وزن کردن می‌تواند به کاربر خود اطلاعاتی مانند چگالی (دانسیته) و یا مقدار رطوبت در کالاهای مختلف را نمایش دهد.

فروشگاه اسکیل عرضه کننده مدل های مختلف ترازوی پند می باشد، در واقع فروشگاه اسکیل یکی از فروشگاه های شناخته شده در این زمینه می باشد. تمامی اجناس موجود در این فروشگاه اصلی و اورجینال می باشند.

فروشگاه اسکیل 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 497
نمایش همه
علاقه مندی ها ()