ترازوی محک در فروشگاه اسکیل - درباره ترازوی محک ۱۴۰۰۰ مدل MDS14000SPBR:

ترازوی محک ۱۴۰۰۰ در مدل مذکور یک نمونه بسیار پیشرفته در زمینه ترازو های فروشگاهی کمپانی محک می باشد. این ترازو قابلیت ها و امتیازات بسیار زیادی دارد که در ادامه تمامی آنها را بررسی خواهیم کرد.

ترازوی محک در فروشگاه اسکیل - ظرفیت و دقت ترازوی محک ۱۴۰۰۰ مدل MDS14000SPBR:

ظرفیت این ترازوی محک ۱۴۰۰۰، ۷۰ کیلوگرم می باشد. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان بیشتر از میزان ذکر شده برای توزین استفاده نکنید زیرا به ترازو آسیب خواهید رساند. در ظرفیت ۷۰ کیلویی، این ترازو حساسیتی متغیر دارد که امکان تنظیم آن توسط کاربر وجود دارد. این حساسیت ها از قبیل ۵، ۱۰ و ۲۰ گرم می‌ باشد.

ترازوی محک در فروشگاه اسکیل - صفحه نمایش ترازوی محک ۱۴۰۰۰ مدل MDS14000SPBR:

در خصوص صفحه نمایش ترازوی مذکور باید گفت که مدل LED RED می باشد، همچنین این مدل از نوع "سون سگمنت" تولید شده است و توانایی این را دارد که واحد های محاسباتی و ارزیابی مانند وزن، کیلوگرم، پارسنگ، قیمت کل، قیمت واحد و وضعیت باتری را به کاربر نمایش دهد.

ترازوی محک در فروشگاه اسکیل - منبع تغذیه و ساختار ترازوی محک ۱۴۰۰۰ مدل MDS14000SPBR:

در خصوص منبع تغذیه این ترازو می‌توان به باتری داخلی قابل شارژ آن اشاره کرد، البته این ترازو با برق AC ۲۲۰ ولت فعالیت می کند اما چنانچه برق نباشد می تواند از باتری داخلی خود نیز استفاده کند. این امتیاز محدوده فعالیت ترازو را گسترده تر می کند و برای مشاغل سیار بسیار امتیاز مطلوبی است.

در خصوص ساختار این ترازو ابتدا به ابعاد آن اشاره می‌کنیم، این ترازو ابعادی در حدود ۴۲.۵×۶۱.۵×۶۸ سانتی متر می باشد. همچنین ترازو برای عملیات توزین از یک سینی استیل مستطیلی بهره می گیرد، طول این سینی ۰.۵ متر و عرض حدود ۴۵.۵ سانتیمتر می باشد.

فروشگاه اسکیل - پورت ها و قابلیت های ترازوی محک ۱۴۰۰۰ مدل MDS14000SPBR:

این ترازو جزو ترازو های فول پورت به حساب می آید و قادر است به دستگاه هایی مانند رایانه، کشوی پول، صندوق فروشگاهی، چاپگر جانبی، کارت خوان یا همان پوز بانکی، بارکد خوان و غیر متصل شود.

مکانیسم عملکردی چاپگر این ترازو از نوع حرارتی می باشد و قادر است رسید، بارکد و فاکتور برای مشتری چاپ کند. این اقلام را به شکل سطری در کاغذی به پهنای ۴۸ کاراکتر چاپ می کند. سرعت چاپ در این ترازو هفت خط بر ثانیه می باشد، لازم به ذکر است که این ترازو برای فرایند چاپ به جوهر نیاز ندارد.

این ترازو قادر است بارکد ها را به صورت سطری چاپ کند، همچنین می تواند لیبل و برچسب را نیز چاپ کند.

قابلیت های دیگر این ترازو از جمله گزارش گیری در بازه های زمانی متفاوت ماهانه، هفتگی و روزانه می باشد، همچنین گزارش گیری از فروش کلی و جزئی را نیز انجام می دهد.

تمام این قابلیت ها را می تواند به وسیله اطلاعات ثبت شده در حافظه های خود انجام دهد. حافظه مستقیم در این ترازو ۳۵ عدد است و حافظه غیر مستقیم در آن ۱۰۱۵ عدد می باشد.

ترازوی محک در فروشگاه اسکیل - موارد دیگر در خصوص ترازوی محک ۱۴۰۰۰ مدل MDS14000SPBR:

یکی از موارد قابل ذکر در خصوص استفاده از انواع ترازو بازه دمایی کارکرد ترازو می باشد. در واقع این ترازو می‌تواند در دمای بین ۱۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد بدون کوچکترین مشکلی به کار خود ادامه دهد.

مورد بعدی در خصوص کالیبراسیون این ترازو می باشد. توجه داشته باشید که این فرآیند به صورت دستی باید انجام شود بنابراین برای هر جابجایی، فشار ناگهانی و یا تمیزکاری ترازو احتمال به هم خوردن کالیبراسیون آن بسیار زیاد است. پس از این اتفاق حتماً باید ترازو کالیبراسیون می شود تا بتواند در شرایط توزین دقیق قرار بگیرد، در نظر داشته باشید که فرآیند کالیبراسیون ترازو را حتماً باید یک متخصص انجام دهد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 433
نمایش همه
علاقه مندی ها ()