فروشگاه تجهیزات - آب میوه گیری صنعتی هلال دهانه ۵ سانت

آب میوه گیری کوچک صنعتی هلال دستگاهی است که می توان برای مکان هایی که با کمبود فضا مواجه هستند از آن استفاده کرد. بدیهی است که امروزه با تراکم جمعیت و گران بودن مکانهای کسب و کار این فضاها بسیار کوچک شده اند، بنابراین استفاده از تجهیزات و وسایل کوچکی که بتوانند بازدهی بسیار زیادی داشته باشند یک امتیاز فوق العاده بالا محسوب می شود. در واقع دستگاه  آب میوه گیری مذکور دارای چنین امتیازی است زیرا دستگاهی بسیار جمع و جور با پوزیشن رومیزی می باشد.

فروشگاه تجهیزات - مصارف دستگاه آب میوه گیری صنعتی هلال دهانه ۵ سانت

این دستگاه مصارف گسترده‌ای دارد و از آن می‌توان در خصوص مکان هایی مانند هتل‌ ها، آبمیوه فروشی ها، کافه ها، بستنی فروشی ها و مشاغلی که در این حوزه فعالیت می کنند استفاده کرد.

فروشگاه تجهیزات - درباره آب میوه گیری صنعتی هلال دهانه ۵ سانت

این دستگاه ساخت کشور ایران است و تمامی وسایل آن در داخل کشور ساخته می‌شود، به همین جهت عملکرد و بازدهی بسیار بالایی دارد. این آبمیوه گیر در کنار این عملکرد و بازدهی قیمت بسیار پایینی دارد زیرا تمامی متریال های به کار رفته در آن توسط امکانات داخلی ساخته شده است، به همین دلیل این دستگاه به راحتی می‌تواند با برند های خارجی رقابت کند. مطمئناً برای خریداران این سوال پیش می آید که دستگاه های خارجی کیفیت بسیار بالاتری دارند زیرا قیمت آن ها گران تر است، اما باید این مسئله را در نظر داشته باشید که دستگاه های خارجی به دلیل حق گمرکی دارای قیمت بالاتری نسبت به دستگاه های داخلی می باشند و صرفاً این موضوع دلیل بر بالا بودن قیمت آن ها است و قیمت پایین آنها هیچ دلیل خاصی ندارد. در واقع دستگاه های داخلی بسیار با کیفیت و کاملاً برابر با محصولات خارجی هستند.

فروشگاه تجهیزات - جنس بدنه و قطعات داخلی دستگاه آب میوه گیری صنعتی هلال دهانه ۵ سانت

بدنه ای که کمپانی حلال برای این دستگاه در نظر گرفته است از آلیاژ آلومینیوم می باشد، همانطور که می دانید این آلیاژ در برابر خورندگی بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان زنگ نمیزند. همچنین این آلیاژ به لحاظ بهداشتی کاملاً امن می باشد و هیچ گونه مسمومیت‌ غذایی به بار نمی آورد. مطمئناً مسئله بهداشتی در خصوص دستگاه‌هایی که با مواد غذایی سر و کار دارند بسیار حائز اهمیت است و در خصوص دستگاه مذکور این مسئله رعایت شده است.

در رابطه با تیغه استفاده شده در این دستگاه باید گفت که این تیغه از فولاد ضد زنگی با نام استیل ضد زنگ تولید شده است. همان طور که می دانید استیل ضد زنگ یکی از بهترین آلیاژ ها برای استفاده در دستگاه‌ های مربوط به صنایع غذایی است و دارای عمر مفید بسیار طولانی می باشد. خرید آبمیوه گیر صنعتی را از سایت تجهیزات انجام دهید. 

فروشگاه تجهیزات - قدرت موتور و مزایای دستگاه آب میوه گیری صنعتی هلال دهانه ۵ سانت

در خصوص قدرت موتور دستگاه آب میوه گیری مذکور باید گفت که دارای توان موتوری برابر با یک و نیم اسب بخار می باشد، این قدرت در موتور بازدهی بسیار خوبی به دستگاه خواهد بخشید.

یکی از مزایای قابل تأمل این دستگاه کلید های خاموش و روشن ضد آب آن می باشد، در واقع این کلید ها به جهت اینکه دستگاه با مواد آبکی دائماً در ارتباط است می تواند اطمینان خاطر به کاربر دهد.

از دیگر مزایای این دستگاه داشتن شفت استیل است که دائماً با آبمیوه در ارتباط است، این شفت استیل نیز در داخل تولید شده است.

فروشگاه تجهیزات:

فروشگاه تجهیزات یکی از بزرگترین عرضه کننده تجهیزات آشپزخانه ای است. در نظر داشته باشید که این فروشگاه تمامی دستگاه های آب میوه گیری صنعتی و غیر صنعتی را آماده عرضه به متقاضیان کرده است.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()