انواع دستگاه اره استخوان بر :

هر یک از دستگاه های الکتریکی که در بازار وجود دارد دارای مدل های متنوعی می باشد و شما باید به خوبی در مورد آنها اطلاعات لازم را داشته باشید. برخی از مهمترین و اصلی ترین مدل های دستگاه اره استخوان بر  عبارت می باشد از :

  1. دستگاه مدل رومیزی :

استفاده از این مدل دستگاه اره استخوان بر بیشتر در آشپزخانه های تهیه غذا، سوپر پروتئین ها، قصابی ها، هتل ها و هایپرهای کوچک می باشد. شما می توانید این دستگاه را بر روی پیشخوان قرار دهید، چرا که اندازه بزرگی ندارد. طراحی این دستگاه ویژه و منحصر به فرد می باشد. در واقع آن را سعی کرده اند که در اندازه های کوچک طراحی کنند تا بتوانید در هر مکانی آن را قرار دهید.استفاده از این دستگاه بیشتر در آشپزخانه های صنعتی، هتل ها، کشتارگاه ها، شرکت های بسته بندی، قصابی و ... می باشد. فروش اره استخوان بر رومیزی از طریق سایت انجام می گیرد. 

  1. دستگاه مدل پایه دار :

این مدل از دستگاه ها به طور معمول قدرتمندتر است و آن را در ابعاد بزرگ تری تولید می کنند. در واقع باید بدانید نسبت به مدل های رومیزی این دستگاه اندازه بزرگ تری دارد و موتور آن هم قدرتمندتر می باشد. استفاده از این دستگاه بیشتر در رستوران های بزرگ، آشپزخانه های صنعتی، کترینگ ها، هتل ها و ... می باشد. در واقع باید بدانید این مکان ها برای برش دادن گوشت مورد استفاده شان این نمونه از دستگاه ها بهترین گزینه ای می باشد که برای خرید می توانند داشته باشند. زمان کارکرد این مدل از دستگاه ها نسبت به مدل های رومیزی بسیار بیشتر است و به همین دلیل باید بدانید قدرت بالاتری هم نیز دارد. برای خرید آنها بهتر است به خوبی ویژگی هایی که دارند را مورد بررسی قرار داده تا بهترین نمونه آن را تهیه کنید.

مرکز تراز ایران

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()