شما زمان خرید هر یک از دستگاه های الکتریکی باید به خوبی در مورد نحوه استفاده از آنها  اطلاعات لازم را داشته باشید. زمان خرید دستگاه اره استخوان بر هم باید به خوبی در مورد نحوه استفاده از آن اطلاعات کافی به دست آورید. شما در ابتدا باید به خوبی ارتفاع دستگاه را تنظیم کنید تا بر اساس قطعه گوشتی که می خواهید آن را برش دهید، تنظیم نمایید. می توانید شما صفحه دستگاه را پشت اره بکشید تا ضخامت گوشت را برای برش در بهترین موقعیت تنظیم کنید.

شما بعد از اینکه کارتان با  اره استخوان بر دستی  تمام شد باید دستگاه را خاموش کنید و به طور کامل آن را از پریز جدا سازید. شما زمان خرید این دستگاه بهتر است در ابتدا فضا موجود تان را مورد بررسی قرار دهید تا یکی را که با فضا مطابقت دارد خریداری نمایید. این نوع از دستگاه ها در اندازه ها و ابعاد متفاوتی تولید می شود که واحدها و مدل های کوچکتر آن برای محیط کاری کوچک مناسب است.

نکاتی برای خرید اره استخوان بر :

 شما برای خرید هر وسیله ای باید ویژگی های آن دقت داشته باشید تا بهترین نمونه های آن را خریداری کنید. برخی از نکات مهمی که در مورد خرید دستگاه  اره استخوان بر وجود دارد و باید به آن دقت داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. برند تولیدی :

 یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که زمان خرید اره استخوان بر باید به آن دقت داشته باشید برند تولیدی دستگاه می باشد. برخی از آنها برندهای شناخته شده ای ندارند که شما بهتر است آنها را خریداری نکنید. تنها برخی از آنها را که دارای برندهای شناخته شده تری هستند را باید خریداری کنید تا بتوانید از آنها سال های سال استفاده بهینه ای داشته باشد. آن دسته از برندهایی که شهرت زیادی دارند و معتبر هستند از با کیفیت ترین و بهترین متریال ها برای تولید استفاده نموده اند. به همین دلیل شما می توانید از آنها استفاده طولانی مدتی داشته باشید.

  1. موتور دستگاه :

 از دیگر نکاتی که زمان خرید دستگاه اره استخوان بر باید به آن دقت داشته باشید این است که موتور آن گواهی های محافظتی داشته باشد. این دستگاه به طور دائم با رطوبت در ارتباط است و به همین دلیل باید آن را بر اساس گواهی هایی محافظتی تولید کنند. مقاومت و ایمنی موتور باید بسیار بالا باشد تا در برابر هرگونه پاشش و رطوبتی به خوبی عمر خود را حفظ کند. شما با استفاده از این گواهی می توانید دستگاه و قطعات به کار رفته شده روی آنها را شستشو دهید. زمان شستشوی آنها هیچ نگرانی نخواهید داشت.، چرا که دستگاه محافظت شده است.

  1. مدل های متنوع دستگاه :

از دیگر نکات بسیار مهمی که زمان خرید اره استخوان بر ایستاده و... باید به آن توجه داشته باشید. مدل های دستگاه می باشد. هر دستگاه در مدل های متفاوتی تولید می شود و شما باید به خوبی با مدل های آن آشنایی داشته باشید. برخی از آنها بسیار پیشرفته تر است و بیشتر برای محیط های صنعتی از آنها استفاده می کنند. برخی از آنها هم ساده تر می باشد که بیشتر برای محیط های کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد. شما باید زمان خرید هر یک از آنها به خوبی ویژگی هایی که دارند را بررسی کنید تا مناسب ترین نمونه را خریداری کنید.

  1. وجود بازوی ایمنی :

دارا بودن بازوی ایمنی موجب می شود که شما بتوانید به راحتی از دستگاه استفاده کنید. کار کردن با دستگاه در صورتی که بازوی ایمنی داشته باشد نسبت به بسیاری از مدل ها و دستگاه های دیگر آسان تر می شود. به همین دلیل دقت زیادی روی این مورد داشته باشید.

تراز ایران

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 519
نمایش همه
علاقه مندی ها ()