در عصر حاضر ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از وسایل اصلی آموزش و برخی از کسب و کارها مورد استفاده قرار گرفته می شود. قطعاً افراد کمتری وجود دارد که آگاهی از کاربرد دستگاه ویدئو پروژکتور نداشته باشد. از این رو در این مقاله قصد داریم به معرفی مدل های جدید پروژکتور و اینکه چه نوع قابلیت هایی به آن افزوده شده است، بپردازیم.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار مورد استقبال خیلی از افراد قرار است چون بدون نیاز به کابل به دستگاه های دیجیتالی متصل می شود. امروزه آموزشگاه ها، مدارس، محیط های کسب و کار، دانشگاه ها و ... مجهز به ویدئو پروژکتور هستند، تا بدین وسیله بتوانند فایل های تصویری را در ابعاد بزرگ به مخاطبان خود نمایش دهند.

فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در عرصۀ طراحی و تولید دستگاه های پروژکتور در ایران فعالیت دارد و توانسته اند طی سال ها فعالیت مداوم، انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار را تولید نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

قیمت خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار نسبت به امکاناتی که دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. در همین راستا افرادی که در طول روز در مکان های مختلفی تمایل به استفاده از دستگاه های دیتا پروژکتور دارند، می توانند با خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار نیاز خود را برآورده سازند. البته مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار به دلیل داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک کاربری بیشتری دارد و می توان از آن در موقعیت های مختلف استفاده نمود. بدون آنکه نگران محل قراردهی دستگاه در محیط باشیم. این نوع ویدئو پروژکتور مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد و عموم افراد به سهولت می توانند میزان نور، روشنایی، ابعاد تصویر و ... را تنظیم نمایند. جهت خرید آنلاین ویدئو پروژکتور وای فای دار می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()