مزایای تعمیر چرخ گوشت در فروشگاه مینروا امگا

امروزه چرخ گوشت برقی یکی از وسایل کاربردی در هر خانه و آشپزخانه صنعتی محسوب می شود که در قصابیها، سوپر پروتیئن ها، رستوران ها و تمامی مکانهایی که نیاز به تهیه گوشت چرخ کرده دارند، استفاده می گردد.

در صورت خرابی این دستگاهها، کار بسیاری از مشاغل به مشکل برمی خورد، پس نیاز است که به سرعت عیب یابی و تعمیر شوند.

فروشگاه مینروا امگا در کنار فروش،  تعمیر چرخ گوشت را توسط تعمیرکاران مجرب و کاربلد برعهده می گیرد و در اسرع وقت آن را تحویل می دهد. چنانچه دستگاه چرخ گوشت شما دچار مشکل شد، می توانید با خیال آسوده آنرا به فروشگاه مینروا امگا بسپارید.

پس اولین و مهم ترین شرط تعمیر چرخ گوشت، سپردن آن به مراکز معتبر و به دست افراد کاربلد و با تجربه می باشد.

تعمیر چرخ گوشت توسط تعمیرکاران کارآزموده

چنانچه تعمیر چرخ گوشت توسط افراد ناشی صورت بگیرد و به صورت درست عیب یابی نشود، پس از مدت کوتاهی دوباره دچار مشکل می شود.

تعمیر چرخ گوشت خانگی و صنعتی نیاز به دانش تخصصی و تجربه دارد به همین جهت، کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت در فروشگاه مینروا امگا به وسیله تکنسین ها و متخصصان با تجربه انجام می گردد.

تبحر و کاردانی تعمیر کاران فروشگاه مینروا امگا باعث می شود که عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت به درستی انجام بگیرد. این افراد با استفاده از علم روز و آشنایی با ایرادات کلی و جزئی و شناخت قطعات، مشکلات انواع چرخ گوشتها را شناسایی می کنند.

استفاده از قطعات اصلی و فابریک برای تعمیر چرخ گوشت

تعمیرکاران فروشگاه مینروا با استفاده از قطعات اصلی هر مدل از دستگاهها، کلیه خدمات تعمیر چرخ گوشت صنعتی و خانگی انجام می دهند. اگر از قطعات بی کیفیت، نامطلوب و تقلبی برای تعمیر چرخ گوشت استفاده شود، دستگاه مورد نظر، قدرت اولیه را نداشته و مسلما طول عمر کوتاهی خواهد داشت و ممکن است به سایر قطعات نیز آسیب برسد.

تعمیر انواع مختلف چرخ گوشت در فروشگاه مینروا امگا

تکنسین های مینروا امگا ، انواع مختلف این دستگاهها را می شناسند و به تعمیر چرخ گوشت های خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی در انواع گیربکسی و تسمه ای، رومیزی و ایستاده، تک فاز و سه فاز مسلط می باشند. علاوه بر این، با دستگاههای تولید شده توسط برندهای مختلف نیز به خوبی آشنایی دارند.

تعمیر چرخ گوشت در اسرع وقت

در صورت بروز مشکل و خرابی در دستگاه چرخ گوشت چه خانگی و چه صنعتی، می توانید با کارشناسان فروشگاه مینروا امگا تماس بگیرید تا با عزام تعمیرکاران به محل، از هزینه های انتقال دستگاه به مرکز، جلوگیری شود و در وقت شما نیز صرفه جویی گردد. متخصصین این فروشگاه، با حضور در محل، به سرعت دستگاه ها را عیب یابی و تعمیر می کنند.  

نکات ضروروی برای استفاده صحیح از چرخ گوشت : فروشگاه مینروا امگا

- جهت افزایش عمر و کارکرد دستگاه از تکه های کوچک گوشت استفاده کنید تا فشار زیادی به موتور دستگاه وارد نگردد.

- به هیچ عنوان برای خرد کردن سبزیجات از چرخ گوشت مخصوصا انواع گیربکسی استفاده نکنید. آب موجود در سبزی ممکن است به موتور دستگاه نفوذ کند و باعث خرابی آن شود.

- پس از پایان روزکاری، تیغه ها و قطعات داخلی چرخ گوشت را تمیز کنید و خرده های گوشت یا چربی را از آنها پاک کنید. فروش چرخ گوشت امگا از طریق سایت انجام می گیرد.

- چنانچه برای مدت زمان طولانی و پیوسته از چرخ گوشت استفاده می کنید، پس از ۱۵ دقیقه آنرا خاموش کنید و اجازه دهید تا استراحت کند.

- به هیچ وجه هنگام خالی بودن محفظه چرخ گوشت، آن را روشن نگه ندارید. در اینصورت سرعت چرخش بالا میرود و بالا رفتن دور موتور موجب خرابی زودهنگام قطعات می شود 

- به کیفیت بدنه و قطعات توجه داشته باشید تا ضدزنگ باشند و بتوان آنها را شستشو داد.  

 آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()