این باسکول دیجیتال همان جک پالت معمولی می باشد که یک سیستم توزین به آن اضافه شده است و در عین جابجایی پالتهای بزرگ، وزن بارها را نیز اندازه گیری می کند، به همین علت به آن جک پالت باسکول دار نیز گفته می شود. عموما جک پالت برای بلند کردن و جابجایی پالت ها و بارهایی که افراد قادر به بلند کردن آنها نمی باشند، مورد استفاده قرار می گیرد و با کمک شاخک هایی که در جلوی دستگاه قرار دارد و جک هیدرولیک اینکار را انجام می دهد.

بارزترین ویژگی باسکول جک پالت ، امکان توزین پالت ها و جابجایی آنها به صورت همزمان می باشد که منجر به افزایش سرعت انجام کارها می گردد .

 باسکول واقع در جک پالتها از نوع دیجیتال می باشد که با دارا بودن نمایشگر از نوع LCD یا LED وزن بارها را به نمایش درمی آورد و با دقت و سرعت بالا فرایند توزن را انجام می دهد و منبع تغذیه آن برق و باتری داخلی قابل شارژ می باشد. این باسکول ها معمولا در ظرفیت های 500 کیلوگرم تا 2 تن عرضه میشوند و دقت تورین در آنها بین 100 گرم تا 500 گرم است.

انواع باسکول جک پالت در انبارها، کارخانه ها و تولیدی ها، سردخانه ها، فروشگاه های بزرگ و هایپرمارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

باسکول جک پالت در دو نوع پرینتردار و معمولی موجود می باشد که در مدلهای با پرینتر می توان  رسید وزن و قیمت بار را چاپ کرد. امکان نصب نمایشگر پرینتر دار در برخی برندها جهت چاپ فاکتور امکانپذیر می باشد.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی و قابلیتهای مدلهای مختلف باسکول جک پالت ، می توانید از سایت فروشگاه کابان تجهیز بازدید کنید و پس از مطالعه توضیحات هر مدل و مقایسه قیمت
آنها، با توجه به نیاز کاری خود اقدام به خرید باسکول جک پالت مناسب نمایید .

 

گروه صنعتی پند یکی از تولید کنندگان قدیمی سیستم های توزین در کشورمان می باشد که با بیش از 30 سال فعالیت در این زمینه، به یکی از قطبهای تولید کننده ترازو و باسکول دیجیتال در ایران تبدیل شده است. این برند معتبر و شناخته شده ایرانی با بکارگیری متخصصان کارآزموده و باتجربه و استفاده از بهترین تجهیزات، دقیق‌ترین سیستم‌های توزین را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که کیفیت، دقت و دوام آنها زبانزد می باشد.

انواع باسکول پند با کاربرد صنعتی، فروشگاهی، آویز، باشگاهی و جاده ای طراحی و تولید می گردند که به شکل های متحرک، ثابت و رولیک به بازار عرضه می شوند. باسکول های تولیدی این شرکت ایرانی دارای ظرفیتهای متنوع از 150 کیلو تا چند تن می باشند و از قصابی ها، مرغ فروشی ها، هایپرمارکت ها، میادین میوه و تره بار و سایر فروشگاه ها و خرده فروشی ها گرفته تا فعالیت های صنعتی مختلف از جمله کشتارگاه ها، مراکز کشاورزی و دامداری و همینطور کارخانجات و کارگاه ها جهت توزین محصولات و کالا های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

نمایشگر های باسکول پند از نوع LED می باشند که یا به شکل تکی فقط وزن را نشان می دهند و یا به شکل سه نمایشگره قادر به نمایش وزن، قیمت واحد و قیمت کل هستند و در برخی مدلهای باسکول پند صفحه نمایش دو طرفه تعبیه می گردد که امکان مشاهده نتیجه توزین را هم برای فروشنده و هم برای مشتری امکانپذیر می سازد.

باسکول پند بسته به مدل و نوع کاربردی که دارد، دارای امکانات و قابلیتهای متنوعی می باشد که به دارا بودن حافظه داخلی، مجهز بودن به چاپگر داخلی یا امکان اتصال به پرینتر جانبی جهت صدور فاکتور فروش، امکان اتصال به کامپیوتر، قابلیت شمارش اقلام، امکان اضافه نمودن نمایشگر جانبی دوم، پارسنگ، توزین چند مرحله ای و توانایی چاپ بارکد سطری می توان اشاره نمود.  

برای آشنایی با انواع باسکول پند و ویژگیها  و قابلیتهای آنها، مراجعه به وب سایت فروشگاه کابان تجهیز راهنمای شما خواهد بود.

شرکت باسکول سازی پیام توزین از سال 1385با هدف طراحی و تولید انواع باسکول آغاز به فعالیت نموده و در سال ۱۳۸۸ با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و اتکا به نیروی انسانی متخصص و مجرب شروع به تولید انواع ترازو و باسکول دیجیتال کرده است و امروزه تولیداتی با کیفیت و استاندارد در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار می دهد.  

باسکول پیام توزین در طی سال های اخیر توانسته با عرضه محصولاتی بسیار با کیفیت، مرغوب و استاندارد از نظر ساختار و عملکرد و قیمت مقرون به صرفه، بخشی اعظمی از نیازهای کسب و کارهای داخلی را تامین کند. 

انواع باسکول پیام توزین دارای کاربرد فروشگاهی و صنعتی می باشند و در ظرفیتهای 100، 150، 200، 300، 400، 500، 700 و 1500 کیلوگرم تولید و به بازار عرضه می گردند که جهت استفاده در محیط هایی از قبیل میادین میوه و تره بار، کشتارگاه ها، انبارها، ابزار فروشی ها، عمده فروشی ها، آهن فروشی ها، معادن و کشاورزی و بسیاری مشاغل دیگر مناسب می باشند.

از لحاظ ظاهری، تمامی مدلهای باسکول پیام توزین ، تلفیقی از دو رنگ نارنجی و مشکی هستند که با رنگ ضد خش الکترواستاتیک پوشش داده می شوند. این باسکول ها به شکل ثابت تولید می گردند یعنی نمایشگر بر روی علمک بدنه به صورت ثابت نصب شده است که برخی مدلهای این برند، دارای علمک ثابت هستند و برخی دیگر از علمک تاشو برخوردار می باشند که امکان حمل را آسانتر می سازد.

تعدادی از مدلهای باسکول پیام توزین با برخورداری از چرخ های آجدار قابلیت استفاده در محیط های غیر مسقف را نیز دارا هستند.

نمایشگر باسکول پیام توزین از نوع LED یا LCD می باشد که جهت محفوظ ماندن از گرد و غبار، نور خورشید، رطوبت و سایر عوامل محیطی دارای حفاظ فلزی می باشند.

فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز ، انواع باسکول پیام توزین را با مناسبترین قیمت در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار می دهد.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()