اره استخوان بر یکی از دستگاه های مدرن و مکانیزه می باشد که با حرکت دورانی تیغ اره نواری می تواند انواع گوشت را با سرعت و دقت بسیار زیاد به قطعات یک اندازه برش بزند.

یکی از عرضه کنندگان تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، شرکت ایرانی الکتروکار می باشد که اره استخوان بر الکتروکار از محصولات استاندارد این شرکت محسوب می گردد. این دستگاه با نمونه های خارجی برابری می کند و جوابگوی نیاز مراکزی مانند سوپر پروتئینی ها، رستوران ها، تالارها، قصابی ها، کشتارگاه ها و کارخانه های توزیع گوشت می باشد.

انواع اره استخوان بر الکتروکار

مدلهای مختلف این دستگاه به شکل رومیزی طراحی و تولید می گردند که به راحتی بر روی پیشخوان جا می گیرند. تفاوت دستگاه های اره استخوان بر الکتروکار در اندازه تیغه، ابعاد عرشه، ارتفاع برش و قدرت موتور می باشد.

ویژگیها و مشخصات اره استخوان بر الکتروکار

این دستگاه با مجهز شدن به موتور قدرتمند و تیغه تیز و برنده می تواند انواع گوشت و استخوان و حتی گوشت یخ زده را نیز برش بزند.

بدنه برخی از مدلهای اره استخوان بر الکتروکار از آلومینیوم آنودایز شده و برخی دیگر از استیل ساخته می شود تا هم استحکام کافی را داشته باشد و هم اینکه اصول بهداشتی رعایت گردد.

در ساخت عرشه این دستگاه از استیل استفاده میشود که با داشتن سطحی صاف و صیقلی، بدون هیچ شیار یا برجستگی از تجمع خرده های گوشت و استخوان جلوگیری می کند تا تولید آلودگی نگردد و محیطی بهداشتی برای مواد غذایی فراهم شود.

با استفاده از اره استخوان بر الکتروکار می توان اندازه دقیق تیغه برش دستگاه را برای بریدن و تکه تکه کردن انواع گوشت تنظیم کرد.

بر روی تیغه این دستگاه اهرمی قرار دارد که هم از تماس دست با تیغه جلوگیری می کند و هم برای هل دادن گوشت به زیر تیغه به کار می رود.

اره استخوان بر ایستاده چه کاربردی دارد ؟

این دستگاه مکانیزه یکی از تجهیزات مدرن در آشپزخانه های صنعتی می باشد که وظیفه برش زدن تکه های بزرگ و حجیم انواع گوشت و استخوان را بر عهده دارد و می تواند آنها را به قطعات یک اندازه و یکدست تقسیم کند. اره استخوان بر ایستاده برای استفاده در رستوران ها، تالارها، قصابی های بزرگ، مراکز بسته بندی و عرضه محصولات پروتئینی، کشتارگاه ها، شیلات و سایر مراکزی که با حجم بالایی از گوشت سروکار دارند، پیشنهاد می گردد. سرعت، دقت و قدرت مثال زدنی این دستگاه محصولاتی باکیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد و موجب ارتقای کیفی و تسریع کار میگردد.  

ویژگیها و مشخصات اره استخوان بر ایستاده

اره استخوان بر ایستاده دارای ابعاد بزرگتر و موتور قدرتمندتری نسبت به اره استحوان بر رومیزی می باشد و بر روی پایه هایی قرار می گیرد که در برخی مدلها به منظور سهولت در جابجایی مجهز به چرخ می باشند.

تیغه اره نواری این دستگاه با حرکت دورانی، انواع گوشت را برش می دهد و به راحتی قابل تعویض و تمیزکاری می باشد. در ضمن تیغه با تجهیز شدن به محافظ، هم ایمنی کاربران را تضمین می کند و هم اینکه محافظ تیغه به عنوان یک اهرم فشار وظیفه هل دادن گوشت به سمت تیغه را بر عهده دارد.

میز کار اره استخوان بر ایستاده از سطحی صاف و بدون منفذ و کاملا صیقلی بهره می برد و از جنس استیل ساخته می شود تا علاوه بر شستشوی راحت، از نفوذ آلودگی و تجمع خرده های گوشت و استخوان جلوگیری شود تا محیطی بهداشتی برای مواد غذایی فراهم گردد.  

موتور این دستگاه درون محفظه های ایمنی قرار می گیرد تا مقاومت بالایی در برابر رطوبت و پاشش آب داشته باشد.

مزایای استفاده از اره استخوان بر ایستاده

امکان نظافت سریع و آسان بواسطه داشتن بدنه ای صاف و یکپارچه

قابلیت تنظیم اندازه برش

افزایش سرعت و دقت در کار

دارای عملکرد کاملا بهداشتی

دارای ایمنی بالا

آشنایی با اره استخوان بر براکس

این دستگاه تولید شرکت براکس ایران است که برای استفاده در صنایع غذایی با بهره گیری از قطعات وارداتی شرکتهای معتبر اروپایی در داخل کشورمان مونتاژ و تولید می گردد.

اره استخوان بر براکس جهت بریدن انواع گوشت و استخوان تازه و منجمد و مرغ و ماهی به کار برده می شود و قادر به ایجاد برشهای یک اندازه و دقیق می باشد. 

مراکزی مانند فروشگاه های عرضه محصولات پروتئینی، قصابی ها، تالارها، رستوران ها، فست فودها، هتل ها و حتی کارخانه‌های توزیع گوشت می توانند با استفاده از این دستگاه سرعت و کیفیت کارشان را بهبود بخشند.

انواع استخوان بر براکس

استخوان بر براکس به دو گروه استخوان برهای تولید این شرکت و استخوان بر های وارداتی از شرکت ایتالیایی سوئدلینگ هاوس دسته بندی می گردد. این دستگاه ها به شکل رومیزی تولید می شوند و تفاوت اصلی آنها در قدرت و اندازه هایشان می باشد.   

ویژگیها و مشخصات اره استخوان بر براکس

بدنه این اره استخوان بر از آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود که خاصیت رنگ پذیری دارد و از نظر ظاهری درخشان و صیقلی می باشد. آنودایز کردن بدنه اره استخوان بر براکس موجب افزایش مقاومت دستگاه در برایر خوردگی، ساییدگی، ضربه و زنگ زدگی می گردد و امکان شستشو را فراهم می آورد. در ضمن، از چسبیدن مواد پروتئینی به بدنه جلوگیری می کند تا ایجاد آلودگی نگردد و مسائل بهداشتی رعایت شود.

عرشه همه مدلهای اره استخوان بر براکس از جنس تمام استیل ضدزنگ به شکل کاملا صاف و بدن هیچ زایده ای ساخته می شود تا خرده های گوشت بر روی سطوح باقی نمانند و موجب ایجاد آلودگی نگردند.  

اهرم تعبیه شده بر روی تیغه، هم برای هل دادن گوشت به زیر تیغه استفاده می شود و هم به عنوان محافظ عمل کرده و از تماس دست با تیغه جلوگیری می کند و ایمنی اپراتور را افزایش می دهد.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()