کالباس بر خانگی چه کاربردی دارد ؟

کالباس بر خانگی در مقایسه با سایر کالباس برها، دارای ابعاد کوچکتر و وزن کمتری می باشد و برای برش کالباس و ژامبون، نان، پنیر، میوه و سبزیجات به قطعات هم اندازه و یک دست مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه همانطور که از نام آن مشخص است مصرف خانگی دارد و برای افرادی که قصد تولید کالباس خانگی را دارند، بسیار کاربردی و مفید می باشد.   

این وسیله برقی به صورت دستی کار می کند و انواع و اقسام مختلفی دارد و در مدل های گوناگونی تولید می گردد.  

با استفاده از این دستگاه، افراد دیگر نگرانی بابت بهداشتی نبودن دستگاه های کالباس بر مغازه های پروتئینی ندارند و با خیالی آسوده در منزل مواد غذایی را برش می دهند.

جنس بدنه کالباس بر خانگی غالبا از جنس پلاستیک و یا استیل ساخته می شود و تیغه آن از فولاد ضدزنگ تولید می گردد که براحتی از دستگاه جدا شده و قابل شستشو می باشد. یکی از مزایای این کالباس بر ها این است که روی سطح نگهدارنده، خارهایی وجود دارد تا نگه داشتن کالباس، نان و سایر مواد غذایی در حین برش آسان گردد.

دستگاه های کالباس بر خانگی معمولا مجهز به قاب نگهدارنده می باشند که با قابلیت حرکت روی صفحه از انگشتان دست محافظت کرده و کار برش را ایمن می سازد.

کار با کالباس بر خانگی بسیار آسان است و میتوان با فشار اندکی که با دست به کالباس و مواد پروتئینی وارد می آید به راحتی آنها را اسلایس کرد و همچنین  میزان ضخامت برشها را می توان تنظیم کرد.  

یکی از ویژگیهای کاربردی کالباس بر خانگی این است که قطعات آن به آسانی قابل جدا شدن هستند و می توان آنها را به راحتی شستشو داد تا برشهایی بهداشتی صورت گیرد. 

کالباس بر اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد ؟

دستگاه کالباس بر یکی از ابزار پرکاربرد در صنایع غذایی می باشد که برای اسلایس کردن فرآورده های پروتئینی از قبیل کالباس، ژامبون، سوسیس، گوشت و حتی پنیر مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با توجه به نوع عملکرد به دو شکل دستی و اتوماتیک طراحی و تولید می گردد که در ادامه مدلهای اتوماتیک را مورد بررسی قرار می دهیم.

کالباس بر اتوماتیک برخلاف مدل دستی بدون نیاز به نیروی انسانی عمل می کند و فقط با قرار دادن کالباس بر روی محفظه، عملیات برش انجام می شود و آنرا به صورت ورقه های نازک و یک شکل با ضخامت یک اندازه خرد می کند.

این دستگاه غالبا در ساندویچی ها، رستوران ها، هتل ها، فست فودی ها، فروشگاه های عرضه محصولات پروتئینی، کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس و سایر مراکزی که با حجم بالایی از مواد پروتئینی سروکار دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.   

انواع کالباس بر اتوماتیک

این دستگاه بر اساس شکل ظاهری به دو دسته رومیزی و ایستاده تقسیم بندی می شود که مدلهای رومیزی ابعاد جمع و جور و کوچکتری دارند و مدلهای ایستاده یا پایه دار به دلیل دارا بودن ابعاد بزرگتر جهت سهولت در جابجایی مجهز به پایه های چرخ دار می باشند.

البته کالباس برهای اتوماتیک در قدرت موتور و اندازه تیغه با یکدیگر تفاوت دارند و به مدلهای مختلف دسته بندی می گردند.

ویژگیها و مشخصات کالباس بر اتوماتیک

کالباس بر اتوماتیک به دلیل سرعت بالایی که دارد می تواند حجم بالایی از مواد پروتئینی را برش زده و قطعه قطعه کند.

بدنه این دستگاه ها غالبا از جنس آلومینیوم آنودایز شده و تیغه آنها از استیل ضدزنگ تولید می گردد، از اینرو دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی و پوسیدگی می باشند. از طرف دیگر در مزه و خواص مواد غذایی تاثیری نمی گذارند و براحتی نیز شستشه می شوند.

کالباس بر اتوماتیک به دلیل عدم دخالت دست، مواد غذایی را به صورت کاملا بهداشتی برش می زند.

با استفاده از مدلهای اتوماتیک می توان ضخامت برش ها را به اندازه دلخواه تنظیم کرد.

کالباس بر صنعتی چه کاربردی دارد ؟

دستگاه کالباس بر صنعتی یکی از پرکاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد که برای اسلایس و یا قطعه قطعه کردن مواد غذایی مخصوصا کالباس و ژامبون به کار برده می شود. این دستگاه قادر به ایجاد برش هایی دقیق، یکدست و یک اندازه می باشد و در مدت زمان کوتاهی می تواند حجم بالایی از مواد پروتئینی را به شکل ورقه ورقه برش دهد. استفاده از کالباس بر صنعتی در فست فودها، رستوران ها، مراکز عرضه محصولات پروتئینی، کارخانجات و سایر مراکزی که حجم کار بالایی دارند، جهت افزایش سرعت و راندمان کار ضروری می باشد.  

 انواع کالباس بر صنعتی

کالباس بر صنعتی بر اساس شکل ظاهری به دو گروه رومیزی و ایستاده دسته بندی می شود که همگی عملکرد اتوماتیک دارند. با توجه به سایز تیغه، دستگاه هایی در گروه کالباس بر صنعتی قرار می گیرند که تیغه بزرگتر از ۳۵ سانتیمتر دارند.  

مزایای استفاده از کالباس بر صنعتی

کالباس بر صنعتی قادر است انواع کالباس و ژامبون را بدون له کردن و هیچگونه تغییری در بافت آنها، با ضخامتهای یکسان برش دهد.

این دستگاه قدرت بالایی دارد و می تواند برای ساعتهای طولانی بدون وقفه کار کند.

استفاده از کالباس بر صنعتی موجب سهولت کار برش، افزایش سرعت آماده سازی و در نهایت جلب رضایت مشتریان می گردد.

کالباس بر صنعتی با مجهز شدن به تیغه بران و تیز از جنس استیل ضد زنگ به شکل کاملا بهداشتی کالباس را برش می دهد.

بدنه اغلب مدلها از آلومینیوم با پوشش آنودایز ساخته می شود تا هم مقاومت بالایی در برابر واکنشهای شیمیایی و فیزیکی داشته باشد و هم ظاهری براق و صیقلی به دستگاه می دهد.

ضخامت برش های کالباس با این دستگاه قابل تنظیم می باشد.

برخی مدلهای کالباس بر صنعتی دارای تیزکننده خودکار می باشند که هنگام برش دادن ورقه کالباس، به صورت همزمان تیغه را تیز می کند.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()