یکی از تجهیزات برودتی در آشپزخانه  های صنعتی، دستگاه شربت سرد کن است که با هم زدن و خنک نگه داشتن انواع مایعات مانند شربت و آبمیوه، نوشیدنی خنک و خوش طعم در اختیار مشتریان قرار می دهد.

شربت سرد کن هدی کو ساخت کشور چین است و مانند سایر شربت سرد کن ها از دو بخش اصلی مخزن و پایه نگهدارنده تشکیل گردیده که مایعات درون مخزن ریخته می شوند و توسط کمپرسور تعبیه شده موجب سرد نگه داشتن آنها می گردند.

بر اساس تعداد مخزن، انواع شربت سرد کن هدیکو را می توان به سه دسته تک مخزن، دو مخزن و سه مخزن تقسیم بندی نمود که ظرفیت هر مخزن 15 لیتر است و مسلما با افزایش تعداد مخزن بازدهی دستگاه نیز بیشتر می شود و قیمت دستگاه نیز بالاتر می رود. مدلهای سه مخزنه شربت سرد کن هدیکو برای استفاده در مراکزی با حجم کار بالا مناسب هستند.

مخزن دستگاه های شربت سرد کن هدیکو از جنس پلی کربنات نشکن تولید می گردد که سخت ترین ماده شفاف است و علاوه بر سبک بودن، در برابر ترکیبات شیمیایی مانند اسیدها و ضربات فیزیکی مانند خط و خراش و ضربه مقاومت بالایی دارد. از ویژگی های دیگر مخزن پلی کربنات این است که فصل تابستان می تواند مایعات را خنک نگه دارد و از هدر رفتن سرمای مخزن جلوگیری می کند. از طرف دیگر هیچگونه تاثیری در طعم و مزه شربت ایجاد نمی کند.

مکانیزم کار شربت سرد کن هدی کو از نوع پارویی می باشد که هم می تواند شربت های دانه دار و هم مایعات ساده را هم بزند و از ته نشین شدن آنها جلوگیری می کند.

انواع دستگاه شربت سرد کن هدی کو انرژی خود را از برق تک فاز شهری تامین می کنند.

برای خرید مدلهای مختلف این دستگاه ها می توانید از طریق سایت کابان تجهیز به شکل اینترنتی اقدام نمایید.

اره استخوان بر چیست؟

یکی از دستگاه های مدرن و پرکاربرد در آشپزخانه های صنعتی، اره استخوان بر می باشد که برای برش دادن و تکه تکه کردن انواع گوشت و استخوان به کار برده می شود. این دستگاه قادر است با سرعت و دقت مثال زدنی انواع گوشت، مرغ و ماهی به صورت تازه و منجمد، استخوان دار و بدون استخوان را به قطعات کوچک برش زده و آماده پخت نماید.

استفاده از اره استخوان بر در قصابی‌ ها، کشتارگاه ها، مرغداری ‌ها، شیلات، سرد خانه ‌ها و آشپزخانه‌ های صنعتی از قبیل رستوران‌ ها، کبابی ها، فست فودها، هتل‌ ها و فروشگاه ‌های عرضه‌ کننده محصولات پروتئینی، موجب تسریع و تسهیل در روند کارها می گردد.

انواع اره استخوان بر

دستگاه های اره های استخوان بر با توجه به سایز و ابعاد  به دو گروه اصلی زیر دسته بندی می شوند:

  • اره استخوان بر رومیزی

این دستگاه ها جهت قرارگیری بر روی میز یا پیشخوان در ابعاد کوچکتر طراحی و تولید می شوند و برای مراکزی با حجم کار متوسط مناسب می باشند.

  • اره استخوان بر ایستاده یا پایه دار

مدلهایی با موتور قدرتمند تر و ابعاد بزرگتر که زمان کارکرد و توان بیشتری دارند و بر روی پایه هایی که معمولا چرخ دار هستند قرار گرفته اند.

فواید استفاده از اره استخوان بر

  • این دستگاه بدون آسیب رساندن به بافت گوشت، برش هایی قدرتمند، یکدست و دقیق را ایجاد می نمایند و امکان تنظیم اندازه برش در آنها از چند میلی‌متر تا چند سانتی‌متر می باشد.  
  • اره استخوان بر موجب افزایش سرعت و بهبود عملکرد و در نهایت منجر به صرفه جویی در زمان می گردد.
  • در کنار کاربری آسان، ایمنی بسیار بالا از دیگر مزایای انواع اره استخوان بر می باشد.
  • اره استخوان بر به دلیل داشتن بدنه و قطعات از جنس ضد زنگ و قابل شستشو، عملکردی کاملاً بهداشتی دارد.
  • دارا بودن طول عمر بسیار بالا یکی دیگر از مزایای اره استخوان بر می باشد.

سوسیس پرکن چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه سوسیس پرکن همانگونه که از نامش میتوان حدس زد برای تهیه و تولید سوسیس استفاده می شود و به آن سوسیس ساز نیز می گویند. 

عمده مصرف این دستگاه در رستوران ها، فست فود ها، ساندویچی ها و کارگاه های تولید سوسیس می باشد.

این دستگاه دارای مخزنی استوانه ای شکل از جنس استیل می باشد که مواد غذایی درون آن ریخته می شود و با فشار به اهرمی عمودی (به صورت مکانیکی با برقی) به طرف لوله خروجی هدایت شده و به سوسیس تبدیل می گردد.  

انواع سوسیس پرکن

  • سوسیس پر کن اتوماتیک با نیروی برق کار می کند و جوابگوی نیاز مراکزی با حجم کار بالا می باشد و سرعت بالاتری نسبت به مدلهای دستی دارد. این مدلها به انواع هیدرولیکی، پنوماتیکی، الکتروگیربکس دار و وکیوم دار دسته بندی می گردند.

 

  • سوسیس پر کن دستی با نیروی دست کار می کند که با چرخاندن اهرمی که در آن تعبیه شده می توان سوسیس را تولید کرد. این مدلها به دو گروه بدون گیربکس و گیربکس دار دسته بندی می شوند.

دستگاه های سوسیس پرکن دستی و برقی بر اساس ساختار به دو شکل ایستاده و عمودی طراحی و تولید می گردند و دارای ظرفیتهای مختلفی می باشند.

ویژگیهای سوسیس پرکن

با استفاده از این دستگاه می توان درصد گوشت مورد استفاده را تعیین نمود.

سوسیس پرکن دارای دهانه خروجی با ابعاد مختلف می باشد که امکان تولید سوسیس با اندازه های مختلف را امکانپذیر می سازد.

مدلهای مختلف این دستگاه به دلیل سروکار داشتن با مواد غذایی، دارای بدنه ای از جنس استیل می باشند تا در طعم و مزه غذا تغییری ایجاد نشود و هم اینکه به راحتی قابل شستشو باشند.

کار با این دستگاه بسیار راحت است و دارای عمر مفید طولانی می باشد.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()