ویدئو پروژکتور یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی است که جهت پخش داده های تصویری مورد استفاده قرار گرفته می شود. چندین سال از قدمت به کارگیری این دستگاه می گذرد و عمدتاً برندهای خارجی مورد استفاده قرار می گرفت ولی امروزه تولید کنندگانی همچون فروشگاه نیزار کالا توانسته اند موفق به تولید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus و مدل های دیگر گردند. میزان روشنایی این دستگاه برابر با 1900 انسل لومن می باشد که دارای کنتراست 1 به 1800 می باشد. به دلیل وزن اندک و ابعاد کوچکی که از آن برخوردار است، اگر متقاضی خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه نیزار کالا، دسترسی بیشتری به اطلاعات و مشخصات فنی دستگاه داشته باشید.

خرید ویدئو پروژکتور T22 plus با کنتراست بالا

در این صورت راحت تر می توانید مدل دستگاه ویدئو پروژکتوری را که قصد خرید آن را دارید، انتخاب می نمائید. مینی ویدئو پروژکتور مدل T22 plus دارای قابلیت ارتباط بدون کابل با استفاده از امواج WiFi می باشد. در این صورت متناسب با نیازی که دارید، می توانید از امکانات و قابلیت های جدید این دستگاه بهره مند گردید. مراکز آموزشی همچون مدارس، دانشگاه ها و ... جهت تأمین دستگاه پخش کننده همچون تلویزیون، خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus را ترجیح می دهند. ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی است که در اکثر محیط های آموزشی قابل استفاده می باشد.

از جمله موارد مهمی که هنگام انتخاب ویدئو پروژکتور باید در نظر گرفته شود، بررسی دقیق مشخصات فنی دستگاه است. در واقع متناسب با محل به کارگیری دستگاه، میزان مساحت و سطح روشنایی محیط حائز اهمیت است و می تواند بر روی میزان کیفیت تصویر و طول عمر دستگاه تأثیرگذار باشد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور T22 plus می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و با اطمینان خاطر خرید نهایی خود را انجام دهید.

      فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 306
نمایش همه
علاقه مندی ها ()