معرفی محصول باسکول پند

باسکول پند آویز 5 تن مدل PT3000U نوعی باسکول صنعتی است که برای اندازه گیری وزن کالاها در زمان بارگیری یا تخلیه شدن بار مورد استفاده قرار می گیرد. توزین کالاها در زمان بارگیری یا تخلیه، در افزایش سرعت ترخیص کالا تاثیر زیادی دارد. همین مسئله باعث افزایش استفاده از انواع ترازوی دیجیتال آویز یا باسکول سقفی شده است. این نوع باسکول های دیجیتال معمولا به جرثقیل یا سقف متصل شده و کالاها را وزن می کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های  باسکول پند آویز 5 تن مدل PT3000U، امکان اتصال آن به پرینتر و نمایشگر است. این قابلیت به کاربر کمک می کند که فاکتور باسکول را به راحتی رویت کرده یا چاپ نماید.

مشخصات و ویژگی های باسکول پند آویز 5 تن مدل PT3000U

- دارای بدنه محکم و مقاوم از جنس فولاد

- دارای پارسنگ که امکان محاسبه کردن وزن خالص بار را فراهم می کند.

- دارای نمایشگر LED با کیفیت بالا

- دارای باتری که امکان استفاده از باسکول را در مواقع قطعی برق شهری فراهم می کند.

- دارای قلاب محکم و مقاوم ساخته شده از فولاد

- دارای یک لودسل از جنس استیل ضد زنگ

- توانایی تحمل وزن 5 هزار کیلوگرم

- دارای دقت و حساسیت 2000 گرم

- دارای ریموت کنترل

فروش باسکول پند آویز 5 تن مدل PT3000U

خرید باسکول پند آویز 5 تن مدل PT3000U برای استفاده در کارگاه ها، کارخانه ها، بنادر و گمرک انجام می گیرد. از آنجا که این نوع باسکول آویز دارای باتری است، امکان استفاده از آن بدون نیاز به برق شهری هم وجود دارد. مناسب بودن قیمت باسکول پند آویز 5 تن مدل PT3000U در مقایسه با محصولات مشابه، از دیگر دلایل محبوبیت این باسکول می باشد. علاوه بر این، تمامی محصولات شرکت پند از گارانتی 14 ماهه و خدمات پس از فروش برخوردارند.

خرید باسکول دیجیتالی

امروزه بسیاری از صنایع ترجیح می دهند که از باسکول های دیجیتالی استفاده کنند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که وسیله های وزن کشی سنگی مانند گذشته کاربرد زیادی ندارند. کار کردن با وسیله های وزن کشی سنگی تا حدودی دشوار بود. به همین دلیل از زمانی که نمونه های دیجیتالی وسیاه وزن کشی تولید شده، بسیاری از افراد آنها را در صنایع به کار می گیرند. برای خرید هر یک از وسیله های وزن کشی صنعتی دیجیتالی، باید قابلیت های آنها را به خوبی بررسی نمایید. با بررسی قابلیت ها و ویژگی هایی که وسیله های وزن کشی دیجیتالی دارند، بهترین مدل را خریداری خواهید کرد.

فروش وسیله های وزن کشی دیجیتالی ارزان

فروش باسکول را تنها فروشگاه هایی که معتبر هستند می توانند همراه با گارانتی انجام دهند. بنابراین شما برای خرید هر یک از وسیله های وسن کشی صنعتی که دیجیتالی می باشند باید به فروشگاه های مجاز مراجعه نمایید. فروشگاه تجهیزات بهترین و با کیفیت ترین وسیله های وزن کشی دیجیتالی را همراه با گارانتی به مشتریان خود تحویل می دهد. بنابراین مشتریان می توانند با آگاهی کافی یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های وسیله وزن کشی دیجیتالی را برای صنعت خود بخرند. مشخصات وسیله وزن کشی صنعتی دیجیتالی در وب سایت فروشگاه تجهیزات وارد شده است.

قیمت باسکول های صنعتی دیجیتالی

مدل و برند باسکول دیجیتالی مهمترین مواردی هستند که قیمت محصول را تعیین می کنند. شما می توانید قیمت هر یک از محصولات وزن کشی صنعتی که دیجیتالی هستند را به صورت روزانه در وب سایت فروشگاه تجهیزات بررسی نمایید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که فروشگاه تجهیزات نسبت به دیگر نمایندگی ها، هزینه کمتری از شما دریافت می کند. به صورت اینترنتی می توانید قیمت هر یک از وسیله های وزن کشی دیجیتالی را بررسی کرده و بهترین مدل را بخرید.

فروش باسکول دست دوم با کیفیت

فروش باسکول های دست دوم که کیفیت خوبی دارند تنها در مراکز معتبر انجام می گردد. امروزه بسیاری از افرادی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی می کنند، به دنبال وسیله های کارکرده می باشند. شما برای خرید باسکول کارکرده و دست دوم باید به ویژگی ها و مشخصاتی که باسکول دارد دقت نمایید. این مسئله که مطمئن شوید باسکول های دست دوم را می توانید در صنایع گوناگون به کار بگیرید بسیار مهم می باشد. کارشناسانی که فروش انواع باسکول های دست دوم را بر عهده دارند، کیفیت باسکول را تضمین می نمایند.

فروش انواع باسکول دست دوم با گارانتی

فروش باسکول که همراه با گارانتی هستند در مراکز معتبر و نمایندگی ها انجام می شود. اگر می خواهید برای خرید باسکول دست دوم اقدام کنید باید گارانتی انواع باسکول ها را از فروشنده دریافت نمایید. دقت داشته باشید که باسکول های دست دوم اگر بدون خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه شوند، ارزش خرید ندارند. استانداردهایی که مربوط به فروش انواع باسکول های دست دوم می باشد را کارشناسان رعایت می کنند تا بهترین باسکول را به مشتری دهند. مشتری می تواند باسکول دست دوم را در بسیاری از صنایع استفاده کند.

قیمت فروش باسکول های دست دوم

کیفیت مهمترین نکته ای است که روی قیمت فروش باسکول های دست دوم تاثیر می گذارد. در صورتی که کارایی کمتری از باسکول های صنعتی و فروشگاهی دریافت شده باشد، هزینه خرید آنها کمتر است. دقت داشته باشید که قیمت خرید باسکول های دیجیتالی که کارکرده هستند را باید از جهات متنوع بررسی نمایید. اگر اطلاعاتی در مورد قیمت خرید باسکول های دیجیتالی کارکرده ندارید، می توانید با کارشناسان فروش مشورت کنید. کارشناسان فروشگاه تجهیزات تمامی باسکول های دست دوم را از نظر کیفیت بررسی می کنند و سپس باسکول ها را به مشتریان تحویل می دهند.

خرید باسکول دیجیتالی با کیفیت

برای  خرید باسکول های دیجیتالی باید کیفیت باسکول را به خوبی بررسی نمایید. امروزه بسیاری از افراد در کسب و کارهای متنوع از باسکول دیجیتالی استفاده می کنند. باسکول های قدیمی که سنگی بودند کاربرد زیادی ندارند. در واقع باید بدانید که باسکول های دیجیتالی جایگزین باسکول های قدیمی شده اند. شما می توانید هر یک از باسکول های دیجیتالی که کیفیت شان خوب است را برای وزن کشی کالاهای فروشگاهی یا صنعتی بخرید. با استفاده از باسکول های با کیفیت، می توانید مدت زمان زیادی از آنها بهره برداری نمایید.

فروش باسکول دیجیتالی

فروش انواع باسکول های دیجیتالی در مراکزی که معتبر هستند با قیمت مناسب انجام می شود. برای خرید باسکول های دیجیتالی نیاز است که مدل باسکول را با شرایط کسب و کار خود هماهنگ نمایید. شما می توانید از نمایندگی همراه با گارانتی و مزیت های خدمات پس از فروش، باسکول دیجیتالی را بخرید. باسکول های دیجیتالی که صنعتی هستند قابلیت بیشتری برای وزن کشی دارند. باسکول های دیجیتالی که فروشگاهی می باشند را می توانید در دسته بندی 100 کیلویی، 200 کیلویی و ... بخرید. باسکول هایی که صنعتی هستند را شما می توانید برای محاسبه وزن کالاهای چند تنی بخرید.

قیمت خرید باسکول دیجیتالی با کیفیت

قیمت خرید باسکول های دیجیتالی را باید به صورت روزانه در وب سایت نمایندگی مورد بررسی قرار دهید. امروزه بسیاری از مشتریانی که قصد خرید باسکول های دیجیتالی را دارند، به کیفیت باسکول اهمیت زیادی می دهند. کیفیت مهمترین نکته ای است که قیمت خرید هر یک از باسکول ها را تعیین می کند. برند و مدل تولیدی باسکول ها را هم باید به خوبی بررسی کنید تا متوجه قیمت شان شوید. قیمت هر یک از باسکول هایی که اصل و با دوام هستند به نسبت باسکول های بی کیفیت بالاتر می باشد.

 فروشگاه پند گستر 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
تماس نمایندگی ها ← 02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()